Melkedrøm Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Snuppa vår har blitt et sant helvete å legge om kvelden til tider! For ei stund siden kunne vi bare legge henne ned og gi en smokk i munn og en i hånda for så å gå ut igjen. Nå i det siste derimot er det bare tull! Reiser seg å ser etter oss og bare skriker Kjenner jeg har mest lyst til å sette henne i postkassa og se om postmann vil ta henne med seg imårrå. (jaja en smule overdrevet, men blir så utrolig frustrert!) hadde nok klikket for meg om jeg ikke hadde hatt samboer til hjelp nå.. Må legge til at hun er fantastisk viljesterk og hun vet hva hun vil !! Nå har vi holdt på siden halv sju/sju Pleier ikke være så ille, men jeg synes det blir verre og verre- eller kanskje det bare er jeg som er sliten og kjei idag bare.. Nå skal jeg sette meg ned å se på alle innlegg om legging- så får vi se om jeg blir noe klokere. Ønsker meg selv lykke til med legging framover..
Gjest mphs Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Vi holder på å få henne til å sove enda. Nå er det mannen sin tur. Vår har også blitt værre å legge.
Melkedrøm Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Skikkelig moro.. Nå sovna heldigvis snuppa vår for ca ti min siden. Mannen kom ned igjen, og sa at nå får hun bare skrike. Min mamma som var her på besøk hadde også det forslaget, men jeg synes liksom det blir litt trist også.. Gråte seg i søvn.. Lykke til videre med legging
2hærligegutter Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Trenger jo ikke gråte seg i søvn. Men det som er viktig når de begynner å bli viljesterke er å vise hvem som er sjefen. La henne ligge i 1-2 min så går dere inn, hysjer, roer gir smokk og går ut igjen. Etter noen dager vil hun nok skjønne at hun ikke får noen spesial service. Nå vet ikke jeg hvor gammel hun er, men ikke la henne sove lenger enn til 4:30-5. La det minimum være 2-3 timer fra siste lur til leggetid
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 vi har hatt skriking ved leggetid i 3,5 mnd vi... Vesla hadde endelig begynt å finne roen selv, da hun fant ut hvordan hun reiser seg i sengen... Etter det har det vært slik at vi lar henne stå og skrike litt, går inn og legger henne ned, og står litt og stryker på henne. Dersom hun legger seg til da, står vi ved siden av sengen hennes til hun sovner.. Dersom hun ikke legger seg til, går vi ut igjen av rommet, og lar henne stå og skrike litt til. Så går vi inn og legger henne ned, stryker på henne osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå