tjokka:-) Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Er på desperat jakt etter et stort bilde som jeg kan ha på en stor - og stygg vegg! Bildet må være på lerret, da jeg skal skjule en sikringsboks. Vet dere hvor jeg kan finne det? Trodde ikke det skulle være SÅ vanskelig å finne store bilder!!!!!! Bildet må vere ca 1 meter ganger 1,5 meter, så det er ganske svært....
It's all about me Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 IKEA har mange kule bilder på lerret som er stoooore.
tjokka:-) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Bor LANGT unna IKEA, dessverre. Har sett på nettet og i katalogen, men har ikke sett så store bilder der. Kanskje ikke alt ligger ute på hjemmeside, katalog?
Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg ville lagd et bilde selv jeg Kjøp noen litt tykke trestokker (ca 8x8 cm, de burde være såpass så de ikke slår seg) og få de kappet til på byggvarehandelen du kjøper dem (de fleste kan tilby det om de først selger trelast) Husk tverrstokk til å ha i midten for å unngå at ramma blir skjev! Kjøp lerret/bomullstoff (kan bestilles på stoff&stil bl.a) og litt mailing (kan bestilles fra f.eks panduro) og mal ivei
Gjest Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Oj... bomma litt på størrelsen du kunne tenke deg, haha Jeg tenkte 2x2,5 m jeg
tjokka:-) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2008 Har forhørt meg ang å lage eget bilde. Må spesial bestille lerret og bare det koster over 1000. Siden jeg ikke er noen kunstner selv så tørr jeg ikke. Blir ganske dyrt om jeg "bommer" på fargevalg .o.l :-( Har dere en ide på hvordan jeg ev kan på en annen måte lage meg et stort bilde?
kiaora Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 hva med å kjøpe en kul tapet, og tapetsere sponplater el. lign og bruke som bilde?
tjokka:-) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2008 Har tenkt på det og, men må ha "rom" bak bildet for å skjule ei sikkringsboks. Blir da vanskelig med sponplate. Huff, ikke enkelt dette, men takk for gode forslag! Ønsker flere forslag!!!!
sprudle79 Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 Men da er det jo bare å "bygge ut" sponplaten bak med lister el.l. Høres jo kjempekult ut med tapet som bilde!
miss_chica Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 hva med lerret som du kan bruke ditt eget bilde på da? mange nettbutikker som selger lerret med ditt eget foto, men er ikke sikker på hvilke str de selger da. kan evt ringe din nærmeste fotobutikk og høre om de kan lage etter egene mål?
Gjest Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 http://www.nfoto.no/products.php?prodtype=qanirzmoijgrrzjmer Dyrt da. Men disse kunne lage etter egne mål
Gjest Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 http://allfoto.no/products/stripecanvas.jsp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå