Gå til innhold

Ordinær UL ved Sykehuset i Østfold

Anbefalte innlegg

Noen mer erfaringer? Jeg har lest litt på disse sidene om at flere har vært sterkt misfornøyd med måten de har blitt behandlet på under UL ved Sykehuset i Østfold. Det har dreid seg om at JM har vært lite hyggelig, kald osv. Jeg lurer derfor på om det er noen som har erfaringer å dele? Jeg skal på ordinær UL neste uke og har gledet meg veldig - men nå er jeg litt mer skeptisk...

Fortsetter under...

Jeg venter mitt 2 barn nå, var på UL og fødte i Fredrikstad sist gang også¨. Skal på UL førstkommende mandag (1 des) hadde ingen negative erfaringer sistgang, håper ikke på det nå heller... føler du att de er urettferdige mot deg så kan du spørre om å få inn en annen jordmor under ul også.. eller si i fra. jeg kommer til å si i fra om jeg føler att de ikke behandler meg bra..

GLED DEG! det er en fantastisk opplevelse!

• 2 uker senere...

Jeg og mannen min var på UL ved SiØ i går, og det var en fantastisk opplevelse!! Vi ble helt sikre på at det er dette sykehuset vi ønsker å føde ved! Begge jordmødrene vi var i kontakt med var kjempe hyggelige og pedagogiske! Jordmoren tok seg god tid og forklarte alt vi så under ultralyden. Og alt var bra med "tassen" vår. Hun så visstnok kjønnet med det samme, og hun sa at det ikke var noe tvil om hva det er. Vi ville selvfølgelig vite hva vi venter, og det er en liten guttebaby :) Det er bare så utrolig stas!

Terminen ble flyttet 3 dager frem til 1. mai (fra 4. mai), så nå er jeg faktisk i den 20. svangerskapsuken, og i neste uke er jeg halvveis :D

Du kan virkelig glede deg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...