Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det komme av? Noen som har vært borti det samme?

Det var ikke snakk om mye blod, men så tydelig at gulpet var misfarga og var blodspor i det. Han er bare 2 uker..

Blir helt satt ut jeg av sånne ting:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ringt legevakta jeg...har ingen peiling på hva det kan være, og ingen her inne har kompetanse til å svare på det, noen må se på babyen din. det bør nok sjekkes opp, fordi det er så mange potensielle årsaker til hva det kan være.

Skrevet

Legevakta!!!! Håper virkelig det bare er en rift i spiserøret og ikke noe alvorlig. Men det MÅ sjekkes opp!! Det KAN være noe virkelig farlig.

Skrevet

Kan bare være at du har blødd litt fra brystvorta,og han har svelget dette.Det er helt ufarlig at han svelger litt blod fra deg.Har snakket med legen min om dette! Men er du usikker,bør du kanskje ta kontakt med en lege!

Fortell hvordan det går:)

Skrevet

Opplevde det samme når vesla mi var 4 dager. Det var ikke fra meg, jeg hadde ikke sår, og jeg pumpa meg for å se om det kom noe blod da, men det gjorde det ikke. Det var heller ikke typen rosa gulp, med mer blodspor, eller slintrer om du vil. Ringte legevakten da det skjedde for andre gang.

Siden jenta var helt fin i formen spurte de meg om jeg var komfortabel med å vente med å komme ned til legen skulle ned, og det var greit for meg. Legen tok en hb som var helt fin, og konfererte med barnelege på sus. De mente det kom fra meg, men jeg har en egen teoti om at det kom fra noen såre slimhinner. Det var ihvertfall ikke noe annet å gjøre enn å reise hjem igjen og heller ta kontakt viss det kom mer.

Det er ikke så gøy når det skjer når de er så små, men du trenger nok ikke å fyke av sted til legevakten for det. Mange som blir veldig såre på brystene opplever det hele tiden. Viss du ikke er sår, så ville jeg ringt og hørt med de på legevakten hvordan de vurderer det.

Skrevet

Det har skjedd med begge mine da jeg har vært sår på brystvortene. Så hvis du er sår, så er det nok fra deg, og ikke noe farlig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...