mastermind Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Synest alle andre rundt oss kryper og reiser seg.
Manoka Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Her kryper han heller ikke. Han er 7,5 mnd og åler seg fremover som en skilpadde :-) Få tegn på at han skal krype / stå på alle fire snart eller reise seg. Jeg synes de aller fleste sklier på magen ganske lenge før de plutselig begynner å krype og reise seg samtidig.
tertilus Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Min gutt på 9,5 kryper heller ikke hvis det er noen trøst Ikke reiser han seg opp selv heller ennå. Tror dette er helt normalt!
Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Min egen var veldig tidlig ute og krabbet og reiste seg 6,5 mnd gammel. Men når vi var på 8 mnd barselgruppe var det bare min som gjorde det, altså fem andre som ikke gjorde det enda. Så din er nok ikke seint ute nei!
fiskelisken Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Min lille klomp på 7 mnd verken krabber,kryper eller åler seg framover. Det eneste han gjør er å dra seg rundt sin egen akse. Syntes alle rundt meg har babyer som har begynt å krabbe. Han ligger på magen og koser seg med lekene sine og babler
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 9,5 måneder og kryper ikke, så hadde ikke bekymra meg om jeg var deg. Det kommer tidsnok likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå