Alenemamma :) Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Sønnen min har ecco gortex vintersko, trenger han et par til gortex høst/vintersko ? Leste i en tråd om en som hadde det, Han har vokst ut av "førstegansskoene" sine. Så har jo ingen joggesko/vanligesko . Fikk liste fra bhg og der sto det joggesko. Hvor mangen sko har dere?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Vi har bare goretex høstsko. De er for kalde til å bruke nå likevel, så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kan vente til våren. Selv om det ikke er snø, er det jo kaldt nok til gode vintersko. Evt er det jo greit med et par i reserve om de skulle bli våte.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 vi har ecco gortex sine høst/vintersko det er for i de å de kan vi fortsatt bruke med ullsokk.. så ar hun ecco gortex vinterstøvlette(er litt høyere enn de andre) de har vi ikke begynt å bruke enda men regner me når snøen kommer blir de mest brukt
Yo&La+spire Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Vi har kjoept et par fine stoevletter (naar vi skal noe "fint"...hehe...ikke til aa leke ute med) og kommer til aa kjoepe et par skikkelige vintersko naar vi kommer tilbake til Norge.
Mandragora Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Vi har cherrox'er, et par lettere høstsko -litt høye m borrelås (kan også brukes om vinteren m en ullsokk ) vintersko som tåler -25 grader og et par finere støvletter til finbruk - om vi bare skal til og fra bil, på besøk osv.
Alenemamma :) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2008 Takk for svar alle sammen:) Nå er det ikke slik at jeg IKKE kan vente til våren med å kjøpe høst/vår sko , Lurte bare på hva dere hadde. Og ser jo det at de fleste har et par utenom vinterskoene, Går jo ann å bruke de på litt mildere dager med ullsokk i som en her sier. Og til pynt, senter osv:) Men takk for svar jenter:)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Foreløpig har hun bare vintersko, av typen Viking gore tex. Ja, og 2 par pensko, men dem bruker hun bare til bursdager o. l. Ser ikke behovet for andre sko før været tilsier at det er tid for å legge vinterskoene på hylla. Det er jo i alle tilfeller best for de små føttene å få lov til å bevege seg uten sko - innendørs i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Her har han Cars vintersko kjøpt på sparkjøp....elles har han joggesko og støvlar...men ikkje noken andre vintersko... Samme har snuppa på snart 4 år..Ho har berre 1 par sko for sesongen...sjønner ikkje poenget med å ha mange sko..er spinndyrt med sko...Ho har cherox no...veldig fornøgd med dei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå