Gå til innhold

baby 2 uker og plutselig lite melk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

har en liten jente på 2 uker, ammingen har gått fint så langt, veldig sprengte bryst i starten da melken kom, men så stabiliserte det seg i noen dager. nå mistenker jeg at jeg har lav produksjon. puppene er så slappe, virker ikke som om de fylles i det hele tatt mellom ammingene, og vesla slipper puppen etter kort tid. har vært sånn i dag og i går.

Hun har avføring... det er eneste tegnet på at hun får i seg mat , da...

noen som har hatt det på samme måte, som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig å føle at man mister melka etter noen uker...nettopp fordi man ikke blir helt sprengt mellom hvert måltid.

Det at hun slipper puppen etter kort tid kan være at hun er en effektiv suger, jenta mi brukte bare 5 minutter på å bli mett. Han jeg har nå kan ligge en halvtime....de får i seg like mye.

Om du har lite melk vil ikke jenta gå opp i vekt, hun vil være utilpass og sulten raskt etter ett måltid. Har du inntrykk av det ville jeg tatt en vektkontroll hos helsestasjonen...og om det er tilfelle at du har lite melk kan man i de fleste tilfeller få opp produksjonen igjen.

Skrevet

Akkurat sånn har jeg å det.

18 dager siden jeg fikk ei lita jente, og det startet med melkespreng etter ca 4 dager. Deretter fikk jeg tette melk kanaler i den ene puppen.

Nå har jeg nesten ikke noe melk. Må gi MME i tillegg på kveldene.

Hun varierer fra å spise hver 3.time til annen hver time. Ikke hver gang hun blir helt mett virker det som, da gir jeg henne smukken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...