Gå til innhold

Har dere søkt om sv.pengenen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei.

Du kan gå inn på navn og finne skjema der som du kan printe ut og sende til de.

Din arbeidsgiver skal sende et skjema som heter inntekts og skatteopplysningskjema og sende til nav hvor de bekrefter din inntekt.

Dette skjema er et skjema som jeg regner med at lønningskontoret hos dere kjenner til.

Du bør sende inn skjema så fort som mulig, grunnen til det er at de har en behandlingstid på 2-3 måneder.

Jeg har sendt inn mitt skjema og arbeidsgiver har sendt sitt men jeg er så heldig at arbeidsgiver betaler lønn.

Hei!

Jeg går ut i permisjon 19.desember. Sendte inn skjema den her uka. Har ikke stressa noe spesielt siden arbeidsgiver fortsetter å betale ut lønn. Det tar kanskje noe lenger tid for arbeidsgiver å få refusjon fra nav da.. men tror ikke arbeidsgiver stresser med det!

Annonse

1. Saksbehandlingstid er veldig forskjellig fra sted til sted. Jeg har levert 5 uker før permisjonnstart de siste 2 gangene og det har holdt greit.

2. Normalt kommer permisjonspengene etter at permisjonen er begynt. Men noen mottar kanskje svangerskapspenger eller begynner tidligere på permisjonen enn 3 uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...