*Mysillen* Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 jeg har vel nettopp hatt el... har hatt et voldsomt til press i magen siden lørdag (dag 15). kjennes til tider ut som jeg har sting på venstre siden av magen...hehe! slitsomt...
*Babyønske* Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Hei mysill:o) Jepp jeg går på pergo denne mnd,..Hadde nok el på søndag tror jeg..Har ikke merket noe enda,,Tror jeg skal slutte å lete etter symptomer..Blir bare skuffa... Vi har akkurat søkt om prøverør...så det blir utrolig spennende :oD Lykke til..Klem fra meg
Gjest Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Hei mysill og vilja! Jeg går også på pergo denne måneden. Det er andre dobble kur. Denne måneden har ikke kjent noe som helst. Synes det er utrolig merkelig, siden jeg forrige gang hadde masse magesmerter, hodepine, anspenthet og helt grusomme humørsvingninger. Har ikm mandag-tirsdag neste uke tror jeg. Om det ikke klaffer denne gangen søker vi om prøverør. Hvordan gikk dere fram da dere søkte Vilja? Vi er ferdig med utredning av både meg og ham. Alt var visst i orden... Lykke til begge to!!!!
*Mysillen* Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 hehe..leter ikke symptomer jeg heller.. men disse var ikke til å unngå...presser fælt...helt øm. har dere søkt om prøverør ja..spennende. hvilken klinikk da? vi hadde 2 ivf forsøk i fjor høst vi. men har tatt meg en lang pause..hehe
*Babyønske* Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Vi hører til Bergen, Haukeland... Fikk svar på sædprøven sist uke...Der var det redusert antall svømmere..Så legen søkte for oss...Kjempe spennende ) Litt utolmodig men..satser på at det ikke er så lang ventetid....
*Mysillen* Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2008 ok.hører til st.olav vi. vi søkte på en annen klinikk først da...søkte første gang i januar 07..fikk da time til forsamtale i juni. så da søkte jeg meg like godt inn på st.olav i tillegg..var der i mai 07..begynte da med medisiner til første ivf i juli 07 så da gikk det plutselig unna ja en blir gjerne litt utålmodig....synes jo en har ventet lenge nok liksom.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Jeg er ferdig med 2. enkle pergokur. Har ikm til uken, men har ikke påvist el ennå, så det kan ta tid før tr dukker opp også denne gangen. Etter pausemnd skal jeg i gang med dobbel pergo og hvis ikke det funker på 2 mnd så skal jeg i gang med dobbel pergo og puregon. Hvis ikke det funker så blir det søknad om prøverør til sommeren..... Gyn har i alle fall satt opp en plan sammen med meg, så jeg tar det nogenlunde med ro ennå.... Så langt det lar seg gjøre da så klart... Leter nå etter symptomer enten jeg vil eller ikke jeg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå