Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jenta mi på 17 mnd får en flaske melk før hun skal legge seg. Hun er vanvittig glad i den melkeflaska og koser seg masse, så kommer til å fortsette med den en stund til Men jeg lurer på om jeg skal fortsette med mme elelr gå over til vanlig h-melk. Hun har fått h-melk en liten periode nå og det gåt helt fint, men noen sa til meg at det var bedre for magen (pga mengden) at hun fikk mme istedet. Så da lurer jeg på hva slags merke som dere bruker? Hun har fått HIPP til nå, men den går jo så fort ut på dato? Får jo ikke brukt opp alt før den må kastes. Eller har dere en lur løsning? Jeg har tidligere hatt pulveret på glass med lufttett lokk.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Du kan tryggt gå over på vanlig melk. Men h-melk er litt for fet, tror de anbefaler lettmelk. Yngste mi ( 15 mnd) får en flaske mme på morgenen (NAN3), men hun tåler dårlig vanlig melk enda, så derfor bruker vi mme.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Hva gjør du med holdbarheten da? Holder nan seg lenger?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg trodde man skulle gi barna h-melk jeg? Fordi de har godt av det fettet?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Jeg halvblander collett mme og h-melk på kvelden, fungerer kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Normalt er det ok med kumelk, og helst hel har jeg hørt i hvert fall, fra de er året. Hvordan merker man at de ikke tåler kumelk så godt?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 de kan få vondt i magen, løs mage f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå