Gå til innhold

God vognpose på salg hos Reflex nå..billig!!

Anbefalte innlegg

Har nettop kjøpt den selv. Fåes i flere farger.. Heter bare pose med dun og lammeskinn. Koster nå 699,-

Et alternativ til dere som ikke MÅ ha Odenwalder (som ofte må puffes og brettes i vogna siden den er så stor..).. eller til dere som tenker litt økonomi oppi alt utstyr som trengs!! Hehe...

Jeg er fornøyd, og tror den blir helt topp til min januarbaby!! Lammeskinnet inni kan taes ut!

Fortsetter under...

hmmmm.

Jeg var å skulle kjøpe den posen forrige uke, da anbefalte de den IKKE pga for mye reklamasjon, nesten alle hadde klaget på de at dunet kom ut alle veier, så den skulle sluttes å selges nå.

Så ble ikke den posen på meg ihvertfall

Annonse

Nå kommer jo odenwalder bamseposen på tilbud på barnas hus til 1300 tror jeg det var i en sånn julekalender. Ellers så har lilleprinsen.no en fin artlanderpose med en sånn bamse inni som ser så koselig ut. den er ikke så lang tror jeg.

Ok! Da får jeg ta meg en prat med dem og høre... da vil jo jeg bytte min hvis dette er tilfelle!! Bare de ikke slår seg vrang da siden den er kjøpt på tilbud....må gå an å betale et mellomlegg for en annen pose!!...

Fikk byttet den inn igjen på Reflex i dag.. men de sa de aldri hadde sagt at denne skulle ut av produksjon, og det var ikke kommet noen reklamasjoner til dem på nordås..??.. så vet ikke hvem du hadde hørt dette fra på Nordås?

Men uansett ble jeg i tvil da du sa dette, så jeg fikk byttet denne uten noe problem!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...