lillemy83 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 vesle gutt er snart 3 uker gammel og er veldig urolig,jeg må bære og bysse på han hele dagen..så fort jeg legger han fra meg blir det levend. han sliter med luftsmerter og magesmerter og er derfor VELDIG urolig og gråter masse.. lurer på hvor lenge dette varer.. er vanvittig slitsomt, får ikke gjort noen ting om dagen annet enn å bære rundt på han og bysse på han=( er det fler som har det slik?
umpa lumpa Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 har du prøvd minifom dråper? funker bra her, gi ca 8 dråper like før hver amming.
luna08 Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Jenta vår, som er 8 uker, var også plaga med luftsmerter. Var på helsestasjonen rundt 3 ukersalder. Helsesøster syntes ho var litt stiv i nakken, og ble anbefalt å ta en tur til kiropraktor. Det gjorde vi, og etter noen behandlinger der, er hun mye bedre, både med tanke på stivhet og luftsmerter. Anbefaler deg å ta en tur til kiropraktor, mange som har god effekt av det. Hvis det er kolikk varer det som regel 3 mnd. Kan jo også være at han reagerer på kumelk? Hvis du ammer kan du jo prøve å kutte ut ALT av melkeprodukter noen dager for å se om det hjelper.
07 +08:) +10:-) Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 hei jeg har ingen erfaring med det, men tenkte siden du bærer han mye kaskje du skulle ha hatt noe bæretøy:) jeg bruker det om min er litt urolig. Bærer han i en mei tai og det fungerer veldig fint her og så får jeg gjort ting mens han er fornøyd oppi der:) det er mye fint bæretøy, om du trenger noen nettadr. eller har fler spørsmål om det er det bare å si ifra. Mei tai og sjal kan brukes fra starten av. lykke til med den lille, går seg nok snart til:)
Dubros Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Lillemy83, kan jeg spørre hvordan fødselen var? Var det en "normal" fødsel, eller var det tang/sugekopp, keisersnitt, svært rask, svært langvarig etc...??
lillemy83 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2008 hei dubro-termin 20.05.08. fødselen min var svært rask! jeg fikk INTENSE rier, uten noe særlig med pauser. alt skjedde på 2 timer, fikk plutselig kjempe vonde rier kl 8.30 på morran og lille gutt var ute . kom inn på sykehuset og sjekket åpningen kl 8.30 og hadde ingen åpning, kl 10.00 hadde jeg full åpning, og vesle gutten kom 10.30, så dette var en styrt fødsel hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå