Gå til innhold

Jeg har så lyst til å starte nettbutikk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, hvordan??? Noen som har, og som kan hjelpe meg litt her?:)

Det jeg tenker å selge, er egentlig litt av hvert. Jeg liker å strikke og sy. Og tenkte på feks å selge strikkeklær til barn. Vet det er mange som ikke får tak i ullklær til barna sine. Så har strikket for mange opp gjennom tiden. Men tenkte nå på å kunne tjene litt penger på hobbyen;)

Tenkte å ha andre ting i butikken også. Men problemet er å komme i gang. Hvordan starte en nettbutikk??:/

Skrevet

tror ikke det er så vanskelig.. men først må du skaffe deg ett domene, også bygge opp siden derfra? vet du hvordan du designer en web side? kan du sikkert få svar på av en datateknikker i nærmiljøet, dette vet ikke jeg.. så er det bare å legge ut ting, og begynne reklamere.. :) vet ikke om du må søke løyve eller no...

Skrevet

Ikke for å være pessimistiskt, men tror det er vanskelig å virkelig kunne tjene penger på å strikke... Det er jo så mye jobb og tar mer tid enn du kan regne med at folk er villige til å betale for..

Skrevet

Hun kan jo selge garn og annet utstyr også, og selge ting hun har ferdig. Da blir det ikke det samme presset. Eller få hjelp av andre til å strikke..

Skrevet

strikking går fort når en har strikket noen år..har strikket i over 15 år og det går fort unna:)

spesialiser deg på noen enkle fine strikkeprodukter så vil nok folk kjøpe

ullsokker til barn er fort og enkelt å strikke og virkelig noe som er FANANTASTISK å ha på kalde små barneføtter

ullbukser går også fort å strikke, når en tenker etter er det dyrt med ullbukser i butikken og lite utvalg i fager...

grytelapper? en finner aldri grytelapper som er tykke gode og passet til kjøkkenet...

tova tøffler går iallefall kjempefort å strikke og er kjempe fine:)

du kan jo strikke på bestilling..lage noen modeller og strikke i akkurat den fargen kunden ønsker..

selvfølgelig er timeprisen veldig lav,men er dette en hobby du liker godt,så hvorfor ikke tjene noen penger på det:)

Skrevet

Akkurat det jeg har tenkt, tjene noen kroner på hobbyen min:)

Tjener jo litt på det allerede, da jeg har strikket ullbukser og gensere til barn der ikke mor el. andre rundt barnet kan strikke selv.

Men, akkurat derfor tenkte jeg å selge div. andre ting i butikken også:) Dette har jeg egentlig greit. Har en slags plan når det gjelder import der. Men det får jeg ta etter hvert. Det jeg tenkte å jobbe med først og fremst, var å få åpnet nettbutikken, og kanskje komme litt igang, for så å utvide med disse importvarene jeg har kontakter på. Men har ikke tenkt å invistere store penger i dette, så jeg må starte i det små, og så får vi utvide etterpå;)

Takk for alle tilbakemeldinger:)

Noen som vet om noe sted hvor man kan kjøpe programvare til nettbutikken?:/ Jeg kan å bygge opp en nettside, har utdannelse innenfor webdesign, men kan desverre ikke å opprette nettbutikk...

HI

Skrevet

Anbefaler deg å starte på finn jeg. Å Starte nettbutikk krever en del egen kapital. Mest fordi du trenger reklame. Og det er så dyrt at du aner det ikke.

Lag deg en brukbar og god annonse på finn. Oppdater den 1 gang i uken. Fortell alle på dib at du strikker med jevne mellomrom =)Stikk også innom andre småbarnsforum og fortell at du strikker.

Start der å se hvordan det går. Det er greit med små steg til å begynne med =)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...