Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hadde vært artig. Jenta mi kom 6.nov og er blitt en garva kafe baby:)
Gjest Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Heisann! Jeg er gjerne med på treff, men er litt usikker på hvor raskt. Sliter med en forverret bekkenløsning etter fødsel og er litt redd for å trille ute på isen alene, men det begynner å gå bedre. Vi bor på Ranheim så kunne eventuelt prøvd med et treff ikke så langt unna her da......Hvor i Trondheim bor du?
07 +08:) +10:-) Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 hei vi skal ha treff på trægården på torsdag, håper du får til å komme dit:)
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Hei vi bor på Ranheim ja. Jeg og mai-snuppa trenker å ha et treff på Trægården neste uke, kan ikke du også komme dit da? (Har avlyst treffet i dag, tror ingen kommer.) Men en dag til uka kansje? Når passer det for dere?
07 +08:) +10:-) Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 hei for meg passer det best mandag ell tirsdag, da jeg skalpå kontroll onsdag og barnehageopplegg ellers:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå