Kæmma og trultene Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Min bestefar vil veldig gjerne gi datteren min på 2,5 ski i julegave. Han er skifantast selv om han ikke går selv lenger hehe Er ikke det litt tidlig? Eller er det greit å begynne nå? Måtte vel isåfall være sånne enkle man spenner på vanlige sko, som er litt bredere?
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Mormor til min gutt på 2 vil også at han skal ha ski, jeg syntes også det hørtes tidlig ut...men kanskje det hadde gått bra?!
Beama Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Jenta mi fikk ski til 2 årsdagen sin i februar. Er slike sko som man bare fester til vanlige sko. Hun syntes det var kjempestas=) Gikk ikke så lange av gangen, men kom seg no på frem=)
Kæmma og trultene Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Åkei, hadde hun staver også? Kanskje det går an å prøve - liker hun det ikke setter vi dem vel bare vekk til neste år igjen
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Jeg hadde ski vinteren før jeg fylte 2 år ( født i april), så satt jeg delvis i pulk også gikk jeg litt på ski når jeg fikk det for meg. Poden her i huset skal få prøve skiene over jul. Bestefar har funnet frem mammas gamle treski som er like fine som tidlig på 80 tallet. Sånne litt brede som man bruker vanlige sko i.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Kjøpte ski i går, han ble 3 år nå i november. Anbefaler at du kjøper ski med bindinger, ikke sånt annet tull som man putter de vanlige skoene nedi. De er vanskelige å gå med og kan fort ta bort all glede for en liten en. Dessuten anbefaler jeg å kjøpe støvler av skinn, sånn syntetiske støvler blir fort kalde uansett hvor mye ull man har i. Hvis de fryser så er moroa borte.
Beama Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 MammaLukas: Kan jeg spørre hvor du har fått tak i passende skisko? Har mest lyst på skikkelig skisko og ski til jenta mi, men har vært umulig å finne skisko som er mindre enn str. 26... Derfor vi endte på sånne som man har vanlige sko i.. Og ja, hun hadde staver;)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 datteren min får ski til jul.. da er hun 2.5 år.... her er det farfaren som gjerne vil at hun skal få.. og han har hytte på fjellet så tror det kommer tl å bli kjempe kjekt.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 Tror det er veldig individuelt. Vi kjøpte ski i fjor, da var hun 1,5 år. Gikk helt fint, litt knall og fall, men hun elsket det. Ble en helt annen unge å ha med ut i marka igjen:) Hun har vanlige ski, med skisko.
Kæmma og trultene Skrevet 27. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2008 Hm da tror jeg vi går for ski i år Men enig med ei her over som snakker om str på skisko - hvor får man sko under str 26?? Og er de skiene brede og lette å gå på?
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 Jeg begynte også på ski vinteren før jeg ble 2 år (født i april) Guttungen min er 2 år idag og gjett hvem som skal få ski til jul Ut på tur, aldri sur !!
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 Vi fikk tak i str. 25 hos g-sport, der hadde de str 24 også
mawin Skrevet 2. desember 2008 #13 Skrevet 2. desember 2008 Gutten min på 2 har fått ski nå å har gått på de ett par ganger. Går helt fint. Han har sko 25, putter bare ekstra såle oppi ig bruker tykke sokker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå