Gå til innhold

Strekkmerker- igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer også på det samme. Men jeg har startet med en krem fra Body Shop - en av boddy butter kremene. Synes den virker veldig god fordi den er så feit og myker opp huden. Er ikke så dyr heller. Tror det viktigste er at kremen gir huden fuktighet og smidighet. Så lukter den så godt også:)

Jeg kjøpte for noen uker siden en olje fra mammamio, Tummyrubb heter den.Den skal virke forebyggende mot strekkmerker. Den er kjempe god å bruke:) Den har vist fått mange utmerkelser.

Kjøpte også en bodylotion fra samme merket, med shea butter. Den er også kjempe god.

Jeg bestilte MamaMio produktene på www.beautybasket.no. De har gratis frakt ved bestilling av varer for over 600kr. Fikk varene levert på døren dagen etter jeg bestilte!!

På deres hjemmesider står det masse info om produktene.

Jeg vet ikke om de virker med slike kremer og oljer, men det er lovt til å prøve:)

Det er nok hormoner... tror man må gjøre noe mer drastisk enn kremer for å hindre dem. Min krem var så fuktig at de ble litt blekere, men de fortsetter jo å komme..

Har en haug allerede... venstresiden av navelen er full... Det går helt fint, liksom. Om 10 år er de hvite uansett, sånn som de jeg fikk i puberteten på puppene. De synes jo ikke nå, bare de nye røde... :DD

Annonse

jeg kjøpte en veldig god fet krem med olje som heter apobase eller noe, har smurt meg grundig med den, men har alt fått strekkmerker, er bare 16 uker på vei, har ikke fått strekkmerker på magen, men på puppene, jeg er heller ikke en overvektig person så er ikke derfor. kommer så klart ann på person fra person, men begynner å tro at kremer å alt det der ikke har noen spesiell stor virkning. men det skader jo absolutt ikke å prøve uansett=) har kansje mere med hudtyper og gjøre, noen har mer elastisk hud enn andre?? jeg skal ikke si sikkert jeg da, jeg har jo bare vært utrolig uheldig:/, men fortsetter å smøre meg i håp om noe redusert strekkmerker iallefall :)

uansett, du kan jo gå på apoteket, der har de mange gode fete kremer, så kan du jo bare prøve deg frem, men jeg ville annbefale rød apobase, den er ganske oljete og god å masere med også :)

hei. jeg har oxo strekkmerker. snakket med jordmor om det, for mine kom alt i uke 7!!! Ho sa at jeg kunne bare smøre så mye jeg ville merkene ville komme uansett for det er hormoner som styrer det og ikke noe annet. :( litt kjipt, men det er jo en liten pris å betale for et sånt herlig nurk som kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...