:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 er dere fornøyd? leker barna med den? småen skal få togbane av meg til jul tror jeg, men jeg vet ikke helt om thomas toge versonen er verd de ekstra pengene
Silje`mor Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Vi har brio togbane, men har kjøpt thomas tog til den. Banen er blir lekt en del med. Nå som han har blitt stor(5år) er det mest pop å bygge lange baner.
It's all about me Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Vi har vanlig Brio bane men med Thomas Toget togene til. Han elsker de togene og vi sparer hele serien til han. Steindyrt i Norge, men benytter anledningen til å hamstre når vi er i utlandet.
Honningmelon Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Har mye Brioskinner, og har noen Thomasskinner i tillegg. Har noen Thomas tog, og det har vært og er veldig populært hos begge mine.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 er det den som koster 600 i startpakke dere har? hm... viste ikke at det var flere typer.. hehe
snart mor til 3 Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 guttungen har thomas toget-togbane.. og han leker mye mer med den enn med brio-banen sin.. tror det ligger i at thomastoget går automatisk i førstnevnte bane... spesielt er det arti at thomas spruter opp en dampsky innimellom..hehe... gutter er gutter...
snart mor til 3 Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Jeg snakker da om thomas-banen i plast... det er to forskjellige thomasbaner..den vi har samt en i tre som egentlig bar er en fordyret utgave av hva brio har i tre....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2008 hehe... gutter er virkelig gutter.. hihi.. helt vilt hvor intresangt alt med bil, båt, fly og tog er... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2008 det er den i plast jeg tenker på. for jeg tenkte at den kanskje så litt lite holbar ut, men jeg fikk bare se den på bilde på esken
snart mor til 3 Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 for ikke å snakke om sirener!! herlighet hvor mange brann- og politibiler vi har.. sirener i alle former og volumnivåer.. huff.. og nå ønsker han seg tromme til jul!!! TROMME!!!!!!!!!!! Prøvde meg på å si til han at det kunne jo være vår lille hemmelighet... men neeeida..han har informert besteforeldrer,tanter og onkler om det hele.. nå frykter jeg det verste.......
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. november 2008 hehe... sønnen min ønsker seg gitar, fordi den kule asistenten i barnehagen har gitar.. hehe.. så han står foran speilet med kleshengeren og digger... hehe.. (tror ikke det blir noen gitar her... hehe.. det byr meg i mot) men er det god kvalitet på den plastik thomas toge togbanen?
snart mor til 3 Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 den tåler nok ikke at den blir hoppet på..det har vi lært... men så lenge banen har kontakt med bakken så tåler den det meste.. vi har fått et lite bro-problem etter at guttungen hoppet på broen (merkelig nok), men det er eneste jeg har å utsette på den... så nå er han uten bro,men har fortsatt banen han kan leke med da og det hele med å bytte spor og lydene..han elsker den banen... kunne egentlig tenkt meg litt mer deler til det slik at han skikkelig kunne lekt seg med den,men...ja...hvem vet..kanskje nissen kommer med noe til jul ;-) er han gammel han din kar forestn?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 26. november 2008 min er 2 år... hehe.. men han kommer ikke til å håppe på den, men kanskje kaste en del eller to rundt i rommet, men det skjer sjeldent. din da? hvor gammel?
snart mor til 3 Skrevet 26. november 2008 #14 Skrevet 26. november 2008 hehe..er 4 han min kar fikk den til jul for ett år siden de tåler å bli kastet på...kanskje ikke toget eller tunellen,men enkeltdelene...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. november 2008 er han litt liten for togbane tror du?
snart mor til 3 Skrevet 26. november 2008 #16 Skrevet 26. november 2008 eg trur han får mer igjen for den når han blir eldre,men med hjelp vil han nok like den nå og
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. november 2008 #17 Skrevet 26. november 2008 Jeg ville kanskje gått for vanlig brio togbane med det første.. De holder lenge, og er noe de leker lenge med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå