Lillepusen-78 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 det er helt greit å gi barn/spedbarn tran med sitronsmak, og at det IKKE er kunstig søtningsstoffer i det... Leste her i går om noen som hadde fått beskjed om det motsatte fra Møllers. Synes sitronsmaken er genial i forhold til den vanlige, så jeg sjekket flasken. Fant ingenting om søtning på varedeklarasjonen. Ringte dem, og fikk altså beskjed om at den er helt trygg for de små. Hun beklaget at noen hadde fått feil info av dem.... Så da er det bare å fortsette med sitronsmak, da :-)
To tette og ei badehette ;) Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Greit å vite. Tusen takk som skrev det til oss. Jeg velger selv den med sitronsmak og har ikke mye lyst til å gi dattera noe som jeg selv ikke kan fordra. Så da blir det tran med sitronsmak - innkjøp i hus til jentungen
Gjest Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Så bra, har brukt denne en stund. Litt bedre at det lukter sitron av gullet enn fiskeslo... yak!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå