jentahans Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Da jeg ga min lille gutt grøt for første gang var det 1-2 uke han var myyye våken på natta, så har han nå i flere veker vert veldig snill å sove og så skifter jeg til 6mndrs grøt og da begynner han å bli myyyye våken igjen.. ligger å sutrer i sengen. Andre som har det slik??
Nenya^juni2010 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Noen babyer reagerer med magevondt de første gangene den får grøt, en bytter type osv.
Mammamia77 Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Joda, sånn har vi det også. Hun kan ligge leeeenge våken, men når bæsjen endelig kommer sovner hun igjen:-D Pga. dette har jeg begynt å gi grøt på formiddagen, hun (og jeg) har fått bedre nattesøvn av det. Det skal nevnes at hun er 5 mnd. og vi har akkurat startet grøttilvenningen. Håper nattevåkingen gir seg etterhvert!!
Madamina Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Nattevåk kan også skyldes tannfrembrudd (det gjør vondt før vi ser tennene) eller utviklingshopp (krabbe, rulle rundt etc) Det er ikke alltid pga sult. Er vår erfaring med vår første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå