Gå til innhold

noen som har termin under 10 dager her?:p

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mammamoms *fødeklar*

Hei!

Jeg har termin om 8 dager, 4.desember!

Helt utrolig at nå står vi like før mål! :-)

Jeg er temmelig sikker på at slimproppen gikk i helga, litt mer kynnere enn tidligere og litt mensmurringer, men ikke STORE tegn da.

Jeg skal til jordmor klokka 13:00 i dag, så blir spennende å se hva hun har å si og vil gjøre.

Jag har också 4 alltså om 8 dagar. Känns helt galet att det är så kort tid kvar. Jag har också haft typ som mensvärk eller kynnare som det väl heter, både igår och idag. Det är väl tecken på att det är dags snart? Jag ska till legen i morgon för att kontrollera hjärtljuden till bebis igen, hoppas då att huvudet har fäst sig också.

Har era bebisar fäst sig i bäckenet?

Annonse

Babyen har det fortsatt bra! :-)

Jeg fikk beskjed om at hodet var festet da jeg var 35+1. Nå i dag sa jordmor at hodet satt godt nedi bekkenet, så det er i grunn bare å vente på at noe skal skje!

Vekten min er den samme som for 2 uker siden, så hvis den ikke har økt noe mer til neste uke, kan det hende hun vil sende meg til sykehus for UL.

Er det et ønske du selv har hatt, og ikke bli veid? (Du trenger ikke gå inn på det om du ikke vil det altså! :)) For det er vel normal rutine å følge med på vekta.

Jeg har gått annenhver gang til jordmor og lege, og siden deres vekter sier forskjellige ting, skriver de ned den vekta jeg måler her hjemme. Jeg går på vekta nesten hver morgen jeg... Hehe...

Jeg har termin 6. desember... og er også litt sånn lettere forvirra, he he!! Forige uke var jo den 1. med permisjon, og gjorde alt klart. Denne uka har jeg prøvd å slappe av, men har begynt med litt maserier. Hatt de på kvelden i 3 dager, hmmm...

Prøver å si til meg selv at jeg fortsatt kan gå leeeeeenge til før det skjer noe for det har jeg lest her inne...

Står opp hver morgen og tenker: Dette kan være siste dagen før jeg blir mamma, og denne dagen skal jeg utnytte som best mulig :D Så en så lenge koser jeg meg med ventinga... men går jeg over termin er det spørs om ikke tonen blir en annen, he he! Dette er såååå utrolig spennende!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...