Gå til innhold

Har alle fått foreldrepengene denne måneden allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at så mange har fått de inn på konto, sjekket nå og har ennå ikke fått inn.. Hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke fått di jeg heller.. men di kommer vel snart..(håper jeg)

Skrevet

Kan det være forskjellig fra landsdel til landsdel kanskje? Jeg får de alltid rundt siste dag i mnd.. aldri opplevd å få dem tidligere.

Skrevet

¨Det kan godt være, Nekiam. Jeg har pleid å få rundt 25., men det står jo på NAV at utbetaling er 30. så kanskje de bare fordeler det utover flere dager? Og tilfeldigvis så er Oslo sist. Hehe

Skrevet

Nope - Hedmark...

Men forrige måned fikk jeg de før andre i samme fylke. ;P

Skrevet

Nei hedmark.. Men de skal komme innen siste virkedag i mnd så regner med i morgen eller fredag..

Skrevet

Da fikk jeg de inn også... 1400,- mindre enn forrige måned... Nav har noen rare utregninger! :(

Skrevet

Jeg fikk i dag.Fikk også mindre men det er jo mindre ukedager i November enn det var i Oktober

Skrevet

Jeg fikk pengene i går...

Jeg bor i Ålesund...

MEN jeg bruker å få 14. 000 kr i mnd...

Hvorfor fikk jeg bare 12.500 kroner i November???

De kan jo ikke bare gi meg mindre enn alle andre mnd jeg har fått 14.000 kroner...

Noen som vet???

Skrevet

min samboer er sjømann så han tar permisjon litt og litt. Nå har han tatt 3 uker..slutten av sist mnd og begynelsen av denne mnd. Fikk ikke for de dagene sist mnd, for han skulle få utb når han hadde tatt ferdig de 3 uken.

Jeg fikk permisjonpengene mine i går, men han har enda ikke fått de.

Ser det er flere som skriver de ikke har fått..

Skrevet

Det er 3 dager mindre i denne mnd enn sist mnd.Jeg fikk også 2000 kr mindre denne mnd. I oktober fikk vi for 23 dager og i November for 20 dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...