Gå til innhold

Når våkner din lille og starter dagen(10-12mnd)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei

Det er bare en liten ting jeg lurer på når våkner ditt lille troll og det er start på dagen?

Snuppa mi er straks 10mnd og her våkner hun veldig tidlig, det varierer fra 04.30 - 06 . Føler at jeg virkelig har fått meg en liten morgenfugl :) Kunne gjerne ha tenkt å fått sove litt lenger siden jeg er skikkelig B-menneske..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jenta mi 13 mnd., men om hun hadde fått lov, så hadde hun sovet til kl. 9. Hender jo såklart at hun våkner i 7-tiden i helgene også... men det hører sjeldenhetene til! Lik mora ;) Hun er også B-mennekse :D Pappa`en en er en morgenfugl, som aldri får til å sove lenger enn 7 :P Og hun har vært slik lenge, iallefall siden hun var 5 mnd. Lille sovedyret vårt :D

Skrevet

Han våkner mellom 5 og halv 7 ca. Stort sett er det rundt klokken 6. Det blir tidlige kvelder for meg for å kunne fungere:)

Skrevet

Min gutt på 9 mnd har vært grei å sovet til tidligst 07, den sista uka har han begynt å våkne grytidlig, al mellom 04:30 og 05:45. Jeg er også B menneske, og hater å stå opp tidlig.. så lever i håpet om at dette er pga tenner eller noe.... OFF...

Skrevet

10,5 mnd:

Våkner mellom 07 og 8:30.

Har vært sånn siden hun ble født. Bare lagt seg tidligere og tidligere om kvelden.

Skrevet

11 mnd og våkner som regel mellom 7.45 og 8.30. Jeg nyyyter det, har nemlig ikke alltid vært sånn..

Skrevet

min våkner rundt seks får pupp og legger hqn ca halv åtte...da sover han videre til ni s¨å står vi opp ;)

Skrevet

Gutten vår på 10,5 mnd legger seg ca halv sju om kvelden - ogsover til et sted mellom halv seks og sju.

Som regel avbrutt av et måltid mme i to tida på natta.

Skrevet

Hei snupp :)

Mathilde sover til kl. 7 stort sett. Hender hun våkner litt før, men ikke stort tidligere enn kl. 6.30. Tydelig at du har fått en liten A-frøken der, ja :)

Skrevet

Ja her er det vist ei lita A-frøken ja. Men i dag våknet hun ikke før klokken 07! Ååå GUUUD det var deilig det, og bare få sove litt lenger for en gangs skyld ;)

Skrevet

Heldig dere er som har ei lita ei som vil sove litt lenge på morrakvisten :)

Skrevet

ja jeg forstår at du nyter det :) skulle gjerne ha vært meg..hehe

Skrevet

Snuppa her er snart 10 mnd, og våkner ca 8. Noen ganger før, og noen ganger litt seinere. Legger seg sånn ca 18- 18 30. (hvis det ikke oppstår situasjoner som vi har hatt litt for mange av nå i det siste,med at vi bruker en evighet på å få henne til å sove :(

Skrevet

Jeg har ei jente på 11mnd som våkner mellom 5-7.Da får hun morrapuppen. Hvis hun våkner mellom 5 og 6,pleier hun å sove ca en time til i senga mi. (men ikke alltid selvfølgelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...