Ophelia & Jr. Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg ELSKER vår TFK - som bagvogn... Men vi har fått en laang gutt, og nå er han 4,5 mnd og det er bare så vidt han får plass i baggen. Så innen kort tid må vi nok på med sportsdelen. Og jeg kjenner at det gjør vondt i mamma-hjertet mitt... Synes den virker litt lite lun på kalde vinterdager for en baby som ikke er et halvt år gammel. Ikke får han mamma som skjermer for den sure vinden som nødvendigvis av og til må komme forfra heller. Kan noen trøste meg og si at det kommer til å gå helt fint? Eller kan dere gi meg det siste lille puffet jeg trenger for å kjøpe en "ny" vogn?
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 jenta mi er snart fem mnd, og vi har også tfk. tror hun kan bruke den i fler mnd til! hvordan kan den være for liten, den er jo over 80 cm lang..? bruker du voksi pose? skjønner det du mener med sportsvogn delen siden den er veldig romslig, og er ganske åpen... (veldig flott vogn da, så synd om du føler du må kjøpe ny).
*LilleTroll + spira Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 TFK her og, jenta vår ligger over snittet på lengde... snart 7 mnd og passer enda vogna (hun ligger oppi en skinnpose og!). Tenker vi bytter om ikke så lenge uansett, vil titte litt! Det går nok helt fint å bytte skal du se Ryggen kan jo legges nesten helt ned, og du får lage det lunt og godt til gutten din inne i vogna, er det jeg liker med sportsdelen. At den er såpass stor at man får "dandert" litt inni den!
Ophelia & Jr. Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Gutten vår var 69,5 cm på 3mnds kontroll, og nå er han altså blitt 4,5 mnd og han har blitt lengre, så da hjelper det ikke at bagen er 80 cm. Med vognpose oppi, har vi ikke mange cm å gå på. Da blir det trangt i begge ender... Men må vi, så må vi vel. Antakeligvis er det verre for meg enn for gutten...
*LilleTroll + spira Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 OI! Stor, fin gutt! Gutter er jo lenger enn jenter og når jeg tenker meg om.. Han kommer nok til å få det helt topp i "den nye" vogna si skal du se, og for deg blir det jo bare en overgang. Synes f.eks det var pyton de første nettene lillemor sov på sitt eget rom, nå er det herlig!
Nenya^juni2010 Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Vi brukte bagen til knøtten var 7 mnd, da var han rundt 74 cm. Siste mnd hadde jeg en liten pute under hodet og øverste del av ryggen så han lå litt i oppoverbakke. Da ble det litt bedre plass:)
Vibbi :o) Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Vi byttet til sportsdelen når han bare var 3 mnd! Vi har en stor og god dunpose nedi og han er god og varm også på sure dager ) Posen danderer vi litt opp rundt hodet hans, så jeg har aldri bekymret meg for at han fryser eller at det er trekkfullt. På sure dager med vind, bruker jeg regntrekket slik at han ikke skal få vinden rett på seg!! Så jeg tror du med trygghet kan skifte til sportsvognen uten bekymringer!!! Jeg har ihvertfall bare gode ting å si om sportsdelen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå