Angie77 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Når det gjelder hvorvidt babyer kan spise/drikke ulike produkter (og da mener jeg ikke type; når kan babyen spise brød/sitrusfrukter etc, men type; kan babyen min få tran med sitronsmak, kan jeg gi babyen min cola light når hun har omgangsjuka) så bør dere ta kontakt med produsenten av produktet eller helsestasjonen fremfor å spørre her inne. Selv om noen har gitt noe til ungen sin, og ungen ikke kreperte av det, betyr ikke det at det ikke kan få konsekvenser på sikt.
Labambie Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Vel, som jeg svarte deg i den andre tråden så anbefalte både hs og barnelegen på Ahus tran med smak til oss.
Labambie Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Ja, man kan virkelig bli forvirra... *sukk*
Angie77 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg vet:) Jeg leste det og svarte deg i den andre tråden. Forstår frustrasjonen. Vi hadde ikke oppdaget det vi heller om det ikke var for at jeg tok en for-sikkerhets-skyld-telefon til Møller's.
Angie77 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Off, Labambie, nå føler jeg at du føler at du blir "hengt ut", og det var ikke meningen i det hele tatt. Og jeg skjønner frustrasjonen din så altfor godt for tro meg, vi er midt oppi suppa her selv nå. For å gi deg et eksempel fra siste kontroll; Jeg; Ettersom datteren min ikke klarer å ta tran i de mengder som anbefales, og siden jeg syns det er viktig å gi henne omega3, så kontaktet jeg NN (et av mange firmaer som produserer omega3, vil ikke drive markedsføring for noen så jeg skriver ikke hvem de er). De har en fullført doktoravhandling ang spedbarnsernæring og vi følger nå anbefalningene fra den studien. Her er omega3 i mer konsentrert form slik at mengden blir liten nok til at datteren vår klarer å ta det. Legen; Har hørt om studien, men du må huske på at nå kjøper du jo NN-produkter. De er jo interessert i å selge sine produkter. Jeg; Det går jeg ut fra at Møller's også er. Og sist jeg sjekket så er Møller's et privat selskap på lik linje med NN. Hele helsevesenet anbefaler Møller's for alt det er verdt, selv om de ikke har lov å anbefale et produkt fremfor et annet. Og det er synd for oss, for det finnes produkter som er langt bedre enn tran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå