villevilla Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei Hei Lurer på hvordan et fryseforsøk fungerer? Fikk et barn med Ivf og da var det en hel prosess med nesespray og sprøyter osv.. Har begynt å tenke på søskenforsøk, så lurer litt på hvordan dette fungerer? Har et befruktet egg som ligger å venter på meg
lalla2008 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Hei! Jeg satt inn ett fryseegg i går og er veldig glad. Håper det går bra denne gangen. Det er mye enklere med fryseførsøk. Jeg ringte inn sist mens og startet med to progynovatab. første dagen, deretter tre tab. i syv dager, var inne for skjekk. De bestemte at jeg skulle ta fire tab i seks dager til. Fire dager før de satt inn fryseegget startet jeg to progestan stikkpilller tre dager om dagen i tillegg. Og i går altså satt jeg inn egget vårt. Klem
villevilla Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Oi så spennende!!! Ja håper at egget klorer seg fast der inne Ja det hørtes jo mye enklere... Jeg har enorm sprøyteskrekk så skjønner ikke helt hvordan jeg kom meg gjennom en ivf.. Men godt at det ikke er flere sprøyter
lalla2008 Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Det håper jeg også Det er enklere. Lykke til!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå