thea85 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei! fødte ei nydlig datter for 9 uker siden og jeg blør enda.. Noen flere som har blødd sååå lenge? Ganske plagsomt at det ikke skal gi seg!
Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg lurer også på dette. Fødte for 8 uker siden,stoppet å blø ca 5 uker etter fødsel,men nå kommer d litt brunt blod av og til. Normalt? Kan vel ikke være mensen dette?
brooklyn Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Etter førstemann blødde jeg i 11 uker, etter 2mann stoppet det etter 6 uker. Mensen fikk jeg igjen etter 9 mnd med 1, har ikke fått den med 2 enda (han er straks 6 mdn). Opp til 12 uker kan denne "renselsen" vare, mener jeg å ha lest på barsel.
mamman til juliprinsesse Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Trur dette er ganske normalt ja, snuppa mi er snart 5 mnd og jeg har hatt litt helt fram til for en mnds tid siden!! ser ut til at det begynner å stabilisere seg nå, sikkert også fordi jeg har begynt på p piller igjen? Men det har jo vært ganske slitsomt da og ikke føle seg helt trygg i 5 mnd, men det stabiliserer seg etterhvert ;-) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå