Gå til innhold

Forslag på navn foran Leander? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Må jo nesten svare på dette innlegget...:)

Theo Leander

Noah Leander

Til de negative: må dere nevne at dere misliker Leander sterkt? Det var ikke det hun spurte etter! Jeg ville aldri brukt slike sterke ord om noen sitt barns navn. Foreldre bruker månedsvis(!!!) på å finne det navnet de mener er riktig for sitt barn, og da er det så kjedelig med slike som må frem med sin negative mening!

Vi har fått så mye "pes" for Leander at jeg er begynt å bli litt hårsår på emnet...Selv om Noah Leander var litt nedpå vår liste, er vi veldig stolte over navnet og ikke minst den flotte gutten!

Annonse

Hei hei..

Hva med Phillip Leander??... Kjenner en kjempesnill gutt som heter det. Vi tenker å bruke bare Leander på gutten som ligger i magen min:-)

Håper dere finner ett navn dere blir fornøyd med.

Benytter anledningen til å hive meg på innlegget til NYDELIGE NOAH LEANDER sitt innlegg. Når dere svarer på ett innlegg hver sikker på at dere svarer på det dere blir spurt om. Så mange usaklige svar der ute som sårer. Det ble faktisk ikke spurt her om deres mening om navnet Leander. Har reagert på dette ved flere tidligere innlegg. Noen ganger er det de samme som svarer på noe de ikke blir spurt om. Nesten så man spekulerer om dere kan lese???

Jeg har selv en gutt på 7 som heter Leander, og har bare positive opplevelser med det navnet. Andre varianter, dog ikke dobbeltnavn, er Oleander.

Finnes også en vaiant for jente: Leandra.

Historien til Leander fra den greske mytologien er også bra. En skikkelig modig mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...