Gå til innhold

Hva ønsker "babyen" seg fra besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er snart 5mnder, og får vel ikke med seg så mye av sin første jul...

Hva ønsker dere dere av besteforeldrene til den lille -nyttige saker som spisestol etc, eller ting de syns er litt mer "stas" å kjøpe som klær og leker..?? Er man kjip om man ønsker seg noe nyttig-er det nesten som gaven egentlig er til oss?

Og hvilken prisklasse, og hva kan være greit å ønske seg når man er ca ett halvt år?

Skrevet

Emil ønsker seg bilsete...da ønska storebroren seg til sin første jul og....veldig praktisk å greitt...

Dei fekk tripp-trapper til dåpen

Eg synst da e heilt greitt å ønske seg praktiske ting...bedre da,enn unødvendige ting meinar eg.....

Skrevet

CD-spiller og klær..(Vi har ikke cd-spiller, så tenkte å ønske en til henne) Minst mulig leker da hun foretrekker å leke med alt annet enn lekene sine, og da gidder jeg ikke oppbevare de/la de samle støv. Sengtøy og teppe til gulvet på rommet hennes, Helfigurspeil til rommet hennes.. Morrosaker kan hun få når hn blir eldre og har mer glede av det:)

Skrevet

Snuppa vår er 5,5 mnd til jul og vi ønsker oss først og fremst nyttige ting som vi føler vi vil ha til henne, av de ene besteforeldrene får vi lekegrind, så får vi baby bjørn bæresele og tripp trapp stol av de andre. av onkel og tanta hennes får vi en lær å gå bil. Hun skjønner jo ikke så mye av dette likevel og regner nok med at det dukker opp litt annet også :-)

Skrevet

Frøkna får kjøkkenstol og ullklær av mormor m/samboer og morfar + oldefar.

Av de andre to er jeg ikke sikker, vi har ønsket oss reisestol (til å feste på bord) da familien min bor et stykke unna), så får vi se hva vi får. ;)

Skrevet

her ønsker vi oss lær å gå bil, penger til ny bilstol, juniordyne + sengetøy, babyakebrett, ullklær

hun er 9mnd til jul :)))

Skrevet

Mini er 7 mnd til jul og ønsker seg ny bilstol, så da må hun jo få det! Vi og farmor&farfar spleiser på det, og så er det mulig at mormor&morfar kjøper dress hun kan ha i barnehagen til høsten, for hun ønsker seg det også.. Fornuftig til alderen å være gitt ;)

Og så regner jeg med at de 3 tantene står for klær og leker og sånn, er iallefall det de gir inntrykk av :)

Så med andre ord ønsker vi oss praktiske gaver denne julen når hun er så liten, så kan vi heller gå for de morsomme og "tøffe" gavene seinere når hun kan være med og åpne pakkene selv!

Skrevet

Gojenten her er bare 7 uker til jul, så vi har ønsket oss noe fra lifestone til henne. Har sagt at de kan gå sammen flere for dette er noe vi ønsker oss, men synes det er litt dyrt.. Vet ikke om vi får det, men håper veldig!!

Skrevet

Ullklær, lekekasse, smekker, eventyrbøker - de store hvite - som kan samles og leses når hun blir større. 5 mnd

Skrevet

Pjokken er litt over 2 1/2mnd til jul, og han ønsker seg ullkle, bleieinnlegg og bleier.

Leiker har han inga glede av endå, dessuten har han rikeleg. Utstyr/ting har han det han trenge så langt, og møblar er unødvendig då vi er på stadig flyttefot fortsatt, så vi ikkje veit kva vi kjem til å trenge.

Skrevet

jenta her er 4 mnd til jul....

her var ønskene tripptrapp,lekegrind,babycall..

Men så var vi i sverige og kjøpte tripptrapp og babycall nå om helga så...

hehe..

Ønsker lekegrind her da og noe nyttig som hun får glede av senere.

Tenkte på en sånn gå stol,men har hørt at dem IKKE anbefales.

Skjønner ikke at hvis de er så farlige som dt blir sagt at de ikke tas ut av markedet!!!..

Skrevet

Fra besteforeldre har vi ønsket oss Stokke Tripp Trapp stol og Pledd fra Røros.

Fra tanter og onkler ligger prisen på 100-250kr og der er det mest leker fra Tiny Love og Manhattan Toys som står på ønskelisten.

Skrevet

Dere som har lekegrind-er dette nødvendig?hørt at det ikke blir brukt mye, med mindre du har hund eller eldre unger?..

Skrevet

Snuppelure er 4 måneder til jul, hun ønsker seg ting og tang til barnerommet - kommode og gulvteppe, hyller, høydemåler - og så ønsker hun seg tripptrappstol, reiseseng, aktivitetsleke og ullklær. Er litt redd for at det kommer til å bli et berg av Hello-Kitty-Klær (som jeg alt har fått et tonn av) og fargerike plastduppeditt-leker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...