Gå til innhold

Test på dag 10 og 11.... Men er like usikker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurte på om noen vet hvordan Clearblue ser ut før man tester? Kan man skimte den blå streken før man tester?

Jeg testa i går på dag 10, negativ. Avtalte i dag derfor fryseforsøk i januar med klinikken.

MEN, så tok jeg siste testen nå i ettermiddag siden jeg føler meg litt småkvalm innimellom. Det er en suuuuuupersvak strek, så svak at jeg lurer på om jeg innbiller meg det. Men mannen min ser det samme som meg. Men er det slik at man kan skimte en strek der før man tester tro?

Jeg har innbilt meg graviditeter mang en gang tidligere, så jeg stoler ikke på symptomene kroppen min har/innbiller seg. Så da kvalmen ikke ga seg på tross av at jeg var helt innforstått med at forsøket var over, så tenkte jeg jeg måtte teste igjen.

Burde i såfall ikke streken være sterkere på dag 11??

Veldig takknemlig for svar, blir sprø av å ikke vite sikkert det ene eller andre.

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det samme uten at jeg har vert gravid. Jeg føler av og til at de testene har en nesten usynlig strek. men siden jeg ikke vet hvordan din ser ut så er det umulig for neg å svare på om du er gravid eller ikke. Om den skulle være positiv så er det veldig inndividuellt hvor sterk den er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...