Gå til innhold

Noen som var på Klinikk hausken i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller skal der lørdag eller mandag??? hadde vert morsomt å sett etter "kjennsfolk"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal til samtale på tirsdagen:) så stå utenfor så skal jeg vinke til deg:)

Skrevet

Tirsdag er jeg ikke der. det var da dumt;)

Jeg spøkte med Jon i dag å sa at jeg likte meg så godt at jeg var der fortsatt (hadde ventet en stund på å snakke med sykepleieren). da sa han så fint til meg at han kunne finne en seng til meg så jeg kunne flytte inn på hel tid. Da sa jeg til han at jeg hadde absolutt ikke tenkt å bli noe stammkunde;)

mens jeg satt der å ventet så kom han inn med en hel haug med handklær. Sa til han at jeg tok det som ett hint med at jeg skulle sette i gong å hjelpe de. Så jeg satt å bretta hanklær mens jeg ventet. hahahaha.

uansett. Du kan glede deg. det er en fantastisk gjeng

Skrevet

Hei

Jeg var der dessverre ikke denne uken, nei. Mitt andre ICSI forsøk blir nok i jan/feb tror jeg... føles lenge til.

Er veldig skuffet over at den første positive testen kun varte 5-6 uker....men oppi det hele så er det en trøst at vi skal tilbake til Hausken klinikken, for ja, de er virkelig en fantastisk gjeng. følte oss så velkommen der, og ble tatt godt vare på av alle. Og det betyr iallefal mye for meg når man skal gjennom disse tingene. Og etter innsett kan man jo bare ringe hvis man lurer på noe. Et godt sted å være når vi først var nødt til å gå disse rundene for å få et barn. Men nei, jeg har heller ikke planer om å henge ut der i lange tider!! Bank i bordet og krysser fingre for at neste forsøk gir bonus for oss begge ;-)

Skrevet

Det var trist at du mistet. det er liksom enda ett slag i tryne. Det er ikkelett å gå gjennom alle disse forsøkene. Jeg håper dere lykkes neste gang og at spiren sitter som støypt. Men som du sier, når det først eendte galt, så er det godt at man kan få gå tilbake til denne klinikken. jeg kunne tenkt meg å tatt de med meg hjem, de er helt hærlige alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...