Gå til innhold

Ul i uke 7

nybaby09

Anbefalte innlegg

Jeg skal på ul til onsdag i neste uke, da er jeg i 7 uke, hva kan de se da?? Jeg ble sendt tidlig grunnet en MA i slutten av Juli. Får de målt nakkefold allerede nå, eller skal jeg da tilbake i uke 12? Noen som har hatt så tidlig ul her inne?

Gruer meg, men hvis det ser bra ut så kan jeg kanskje senke skuldrene litt.

Hilsen

Fortsetter under...

hei igjen!

Det blir nok bra for deg med tidlig ul,det hjelper på den angsten man kan føle etter en sa/ma.. Jeg var til ul omtrent på den tiden. Det man kan se da er fostersekken, en liten reke;-) og et bankende hjerte. Hvis du skal måle nakkefolden må du tilbake senere, du kan jo be om en duotest,så ordner det seg. Jeg hadde det, mest for den ekstra ultralyden som jeg fikk,jeg er litt mer urolig denne gangen etter å ha mistet. Gi tilbakemelding er du snill!

Lykke til!

Hilsen

Hei på deg!:-)

Jeg har vært på ultralyd i dag, bare 5 1/2 uke på vei.

Var veldig spent på om det var for tidlig til å se hjerteslag, men hjertet slo det!:-) Helt utrolig!

Nå får jeg bare håpe at det fortsetter å slå:-)

Skal tilbake til ny sjekk om 2 uker.

Jeg hadde en MA i februar, og blir passet godt på!:-)

Ønsker deg lykke til, og håper alt går fint!:-)

Klem!

Hei og takk for svar, fint å høre at de kan se liv allerede i uke 5,5. Blir litt urolig etter en MA, hadde en SA før gutten min ble født og, så jeg jar fått kjent på kroppen når det gjelder dette å miste. Jeg er urolig nå, prøver å ikke tenke så mye over at jeg er gravid på dagtid, men når kvelden senker seg, så kjenner jeg jo at det er mer enn sommerfugler i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...