Gå til innhold

Baby sparker av seg dynen om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode råd? Har prøvd å "feste" dynen på siden under madrassen, men han er blitt så sterk i beina at det ikke hjelper. Det blir for kaldt hvis han skal ligge hele natten uten dyne.

Fortsetter under...

Skrevet

Har kjøpt en pose på sparkjøp som hun ligger i, og nå om vinteren har vi dyne oppå. Helt genialt, og anbefales!!

Skrevet

Vi løste det med å legge han i en sånn nattpose. Fungerer utmerket - og han klarer ikke så lett å sparke av seg.

Det er en uforet variant vi har - så han har dyne over. Men de finnes i polstret utgave også, og da trenger de ikke dyne på i det hele tatt.

Skrevet

Hei. Har samme problem med min aktive godklump. Har kjøpt en slags "pose" som du kan bruke utenpå pysjen. De selger det på H&M. Fungerer kjempebra. Har brukt det et par mnd nå til lillmann og han holder seg god og varm.

Skrevet

Tusen takk for tips, jenter!

Annonse

Skrevet

her ligger hun i babysafe pose med dyna oppå festet med dyneklyper. går kjempe fint det :)) anbefaler å kjøpe dyneklyper.

Skrevet

finnes soveposer. Så finnes det pysjamas som er som sovepose også, da er det ikke så lett å sparke av seg dyna.

Skrevet

Eller bare bytt til juniordyne med engang, den er litt større, men passer fortsatt fint i en sprinkelseng, og er ikke så lett og sparke av seg.

Skrevet

Dyneklypene er klyper som du fester i dynen med klyper og fester dem deretter med ringer med åpning i - i sprinklene. Veldig smart løsning!

Jeg kjøpte mine på Barnas Hus, men de har de nok stort sett i alle butikker som selger babyutstyr!!

Lykke til!

Skrevet

Masse gode tips her! Takker så masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...