Fikkennydeliggutt08 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Gutten min på sju uker sover bare en time på dagen, ellers sover han fra 10 på kvelden, han får mat annenhver time deretter og våkner 8 på morningen. Han sover dårlig når han først sovner, og det er ikke for mer en to timer om gangen. Jeg kan ikke skjønne at han ikke sover noe mer på dagen, han må være helt utslitt! Er det vanlig at han sover så lite?
lille sprelle Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 regner med at de sover så lenge de trenger. Høres ut som om du må mate veldig ofte om natten. da babyen min (er prematur) var på den alderen spiste hun hver 3 time og sov mellom slagene og så var det mating fra 6 til 9-11tiden hver kveld hver kveld. Hva med å prøve å gi litt flaske før babyen legger seg? er ikke krise å gi mme. etter 3,5 mnd var det 6 t sammenhengende hver natt. nå sover hun ikke så mye om dagen (8 mnd), men sover fra ca 20-06 sammenhengende. alle babyer er forskjellige!
KarinB Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 prøv å la han sove i vognen ute på dagen. enten trille en liten tur, eller bare legge han ute. se hva som funker. De fleste barn skal jo sove en del på dagen også, og en god del på natten. ville prøvd meg på ca 14 -15 timer pr døgn som mål, så får du se hva du får til! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå