Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg prøver å få sagt opp min leietaker. MEN, hun nekter å skrive under på at hun har mottatt oppsigelsen. Jeg har møtt opp personlig, og hun nekter å skrive under. Jeg har og sendt rekommandert, og hun henter ikke ut. Hva kan jeg gjøre nå? Jeg må jo ha underskrift fra henne om at hun har mottatt oppsigelsen!
Regnbuens barn™ . Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Sjekk regelverket, jeg mener at når hun ikke henter rekommandert brev så er det det samme som å akseptere. Har en venninne som sendte rekommandert oppsigelse, nettopp for å sikre seg. Hvorvidt dette stemmer kan jeg ikke garantere for, men sjekk det opp..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Hva står det i kontrakten da? x mndr oppsigelsestid? Hva er begrunnelsen til oppsigelsen?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Hva er grunnen til at du sier henne opp da? Det kan ta lang tid å bli kvitt brysomme leietakere.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Begrunnelsen er at jeg som eier skal bruke husrommet selv. Dette er dog ikke problemet. Om hun vil klage kan hun gjøre det. Problemet er at hun nekter å skrive under på at hun har MOTATT oppsigelsen. Dvs. ikke om hun godtar den eller ei, bare at hun har fått den i hende!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Kjære... det samme skjedde oss, bare vi var leiertkere. Vi måtte pent pakke sammen og finne oss et nytt sted vi. Sånn er det når man leier, man leier etter kontrakt, ikke som det passer en selv!! Håper det ordner seg for deg! Du må bare sjekke litt rundt hva du kan gjøre. Skjønner ikke hvorfor hun gjør det heller, sikkert skikkelig koselig å møte hverandre med postkassene nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå