Oliver`s Mamma Skrevet 25. november 2008 #1 Del Skrevet 25. november 2008 Hei..ble litt inspirert av Mia sin tråd-- husker henne godt her inne for ca 1 år siden!! Hang stort sett her inne altså får 1 år tid siden- mistet for tredje gang i sep. i fjord, og siste utskrapning etter MA ble jeg skikkelig syk- det var da det oppdaget min hjerteformet livmor!! eller, det de TROR er en hjerteformet livmor.. Når en mister gang på gang, som alle anxdre her inne...mister en liksom mote, kvir seg til å bli gravid, men samtidig må prøve igjen!! Etter siste MA her, stod jeg flere mnd på venteliste for å utføre hysteroskopi- men ble gravid i mellom tiden!! Sef. var jeg glad for å være gravid...men psykisk var det helt jevli igrunn!! Fikk tidlig ultralyd, og ble satt på pregnyl inj. 2 ganger i uka..(de første 11 uker) Jeg er sykepleier- men guuuuuuuuuud hvor fælt det var å ta de dumme hormon sprøytene, for jeg trodde jo hele tiden at fosteret komt til å dø... Men på ultralyd i uke 12 viser det at fosteret forsatt lever- og vi begynner å bli optimistisk:) Blør litt, og angsten setter seg for fult igjen..tilbake til ultralyd, men forsatt mye liv:) Tida går, og magen vokser:) Ultralyd i uke 19 viser en liten gutt- ingen tvil, han skrever godt med beina, så ikke vanskelig å se:) Begynner så smått å kjøpe inn små ting..kjøper vogn og maler soverom:) Det er noe med det å miste liksom, at en ikke tar ting forgitt..at det er ikke en selfølge å ha barn!! Dette hang liksom over meg i svangerskapet- angst for at han skulle dø i magen min osv... Allerede i uke 29 blir vi innlagt med prematur rier ( noe vi fikk vite tidlig kunne skje pga av hjerteformet livmor) De gav oss 1 dag, og mente han ville bli født i løpet av dette døgnet..På dette tidspunktet trodde de han veide ca 1500g- og vi prøvdte s godt vi kunne å forberde oss på det som skulle skje!!!Men det viste seg at dette var en liten feighter...etter 2-3 uker på sykehuset fikk vi komme hjem, med lille gutt forsatt i magen:) Hadde i tillegg