snøfilla - mamma til 2 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei jenter! Som noen sikkert har fått med seg så er vi godt i gang med adopsjon fra Sri Lanka. Her kommer et reisebrev fra en familie som var på hentereise i oktober: http://www.adopsjonsforum.no/index.aspx?article=2160405 Vi skal feire jul og nyttår på Sri Lanka i år, og har allerede bestilt en 3-dagerstur med sight-seeing, hotell og måltider inkludert via Mohan. Gleder oss masse - og jeg ser veldig fram til en julefeiring UTEN fokus på barnløsheten vår :-) Lykke til & klem til alle fra
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Så utrolig spennende Snøfilla. Jeg leste historien på linken som du la ut, jeg begynner jo å gråte hver gang jeg leser slike hitsorier. Det er jo kjempe lurt av dere å feire jul i landet hvor dere skal adoptere. tenker dere kommer til å lage dere mange tanker rundt det:)
Gjest Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Så spennede og fint! Tanta og onkelen min har adoptert to barn -det er nok litt av en prosess, ja! Det blir nå fint for dere å kunne feire jul og prioritere det som dere kan gjøre nå før dere får barn! Masse lykke til og god tur!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Å, så fantastisk Sende deg en pm, for Sri Lanka er favorittlandet mitt i hele verden! Skikkelig koselig å høre at dere skal adoptere derifra
lillebie på`n igjen Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Kona mi er adoptert fra Sri lanka, et fantastisk land med fantastiske mennesker ) Lykke til Snøfilla )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Dette var virkelig koselig lesning snøfilla. Alt virker så rett og riktig ! Håper dere får en fin og opplevelsesrik jul i Sri- Lanka, og lærer mye om landet som blir røttene til ønskebarnet. Klem til deg )
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2008 Takk jenter - hvis jeg kommer meg på nett der nede sender jeg nok en varm jule-klem fra Sri Lanka :-) Klem
Mumrikken :) Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Hei Snøfilla ) Høres ut som en helt super juleferie ) Ønsker dere en fantastisk tur og håper tiden frem mot å bli foreldre går raskt :-)) Klem
Liljen venter tvillinger Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 God tur Snøfilla! (Husker deg fra langt tilbake siden. Har selv vært prøver siden 2002) Høres herlig ut og som en alldeles fullkommen juleferie! Må jo være utrolig spennende å utforske landet dere skal adoptere fra! Dessuten kan du vel kose deg med litt vin også :-))) Kjempe-god-jul til dere begge!!!
*sommer* Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 Hei Snøfilla det er alltid så koselig å lese hvordan det går med dere. Blir så glad og rørt når jeg leser slike historier (fra linken din). Høres helt fantastisk ut å reise til Sri Lanka å feire jul. Ønsker dere en riktig god tur og en strålende jul. Stor juleklem.
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Ha en flott julefeiring på Sri Lanka! Det høres superkoselig ut! Jeg har fulgt deg her inne fra sommeren 2006 (jeg har skfitet nick underveis), og er så glad på dine vegne! Er det noe jeg angrer på, er det at jeg aldri ble med på et av treffene du arrangerte i Oslo på den tiden. Hadde vært artig å møtt deg. God tur og kos dere masse!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 Hei Snøfilla Håper alt står bra til med deg. Høres ut som du er lykkelig i valget om adopsjon og det er godt å høre. Håper dere får en fantastisk julefeiring i år. Alt ligger til rette for det. Tror nok dere kommer til å ha fokus på barn i år også, men i år er fokuset positivt og på barnet dere vil bli foreldre til om en stund. Riktig god tur og kos dere masse. Juleklemmer fra Emma*
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. desember 2008 Tusen takk for det Emma* :-) I dag har vi nesten kommet i mål med julegavene, så nå er det pakkepakking, julemusikk og juleøl for "alle penga"! Klem
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. desember 2008 #14 Skrevet 10. desember 2008 Så spennende, snøfilla!! :-D Har fulgt med deg litt og synes uflaksen din er utrolig urettferdig! Håper tiden går fort til dere har deres første barn i armene! Selv om barnet ikke er biologisk, så er det jo deres! Det blir et unikt barn som dere har valgt å ta inn i varmen og kjærligheten! Ønsker dere masse masse lykke til!!! :-D
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 11. desember 2008 #15 Skrevet 11. desember 2008 Så spennende, Snøfilla ) Dere vil nok få en helt annerledes, men utrolig lærerik jul på Sri Lanka. Håper dere slipper å vente så lenge på den lille også ) Lykke til! Ønsker dere begge en riktig god jul og et godt nytt år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå