Mirakelrik Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Barnet mitt, snart 8 mnd gammel, har i hele sitt lille liv vært plaget med eksem og hoste. For snart en uke siden begynte han å få diare med blod i. Tatt prøve av blodprosent, den er fin. Jeg har lenge gått og mistenkt mulig melkeallergi. Legen sier han tror dette er en mage/tarminfeksjon. Noen som har vært borti lignende? Usikker mamma
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hei, gutten min fikk blod i avføringen når han var 2-3 mnd. Det var i hver bleie. Jeg sluttet med melkeprodukter uten at noe skjedde. Så ga jeg ham nutramigen i en uke (mme uten melkeproteiner) og det kom seg med en gang. Så trappet jeg opp amming (da hadde jeg gått 3 uker uten melkeprodukter) og det kom ikke tilbake. Er rimelig sikker på at han har reagert på melkeproteiner i kosten min, men har ikke testet det ved å drikke melk igjen. Man vet ikke sikkert at det er snakk om melkeallergi før man har prøvd å introdusere melk igjen og sett om reaksjonen kommer tilbake. Du kan jo forsøke noen uker uten melk, men det er viktig å utelukke infeksjoner såklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå