PAVEEL Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 vil at gudmor til elida skal synge den i dåpen, men finner ikke teksten...
Edelweis Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 ai, har den her en plass, men finner den ikke.. åsså no som jeg skulle ha hatt den da:S prøvd å google den?
Edelweis Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 http://home.hisf.no/sverrev/Songar/gjendines_baanlaat.htm fant den. håper linken fungerer. hvis ikke googler du bare gjendines bånlåt=) den er nydelig ja
MintCondition Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 GJENDINES BÅDNLÅT (T: Gjendine Slålien etter Peder Mathissøn Offvid omkring 1650 / M: Edvard Grieg etter Gjendine Slålien) :/:Barnet legges i vuggen ned. Stundom græder og stundom le.:/: :/:Sove nu, sove nu, i Jesu navn, Jesu bevare barnet.:/: :/:Min mor(far) ho tok meg på sitt fang, dansa med meg fram og tilbake.:/: :/:Danse så med de små, danse så, så ska barnet danse.:/:
Edelweis Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 men, det der var jo to forskjellige. hvilken en var det du mente da? den andre vet jeg gåte har sunget. fin den og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå