ble mamma 1.juli 08 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 vesla har begynt å bli lys våken etter hun har spist på natta. sliter fort i to timer for å få henne til å sovne igjen! blir helt utslitt! noen som har opplevd det samme? hva gjorde dere?
Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Min gutt hadde en liten periode hvor han holdt på sånn, det gikk over.. varte ikke lenge. Får håpe det er bare en fase hos deg også, de går gjennom mange faser disse små.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Har ikke noen gode råd dessverre, for sliter m d samme selv.. Snuppa er bare 6 uker da, så har ikke helt skjønt prinsippet m natt enda tror jeg... Uuutrolig slitsomt til tider.. I natt f.eks sovna hun ikke før halv fem,.og sov da i tre timer, før hun våkna for pupp. Etter pupp, sovna hun ikke skikkelig før d var gått tre timer, sliiit.... gode råd mottas m takk!
Linn og gullet Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Gutten vår har holdt på slik en stund, men han er når 8mnd. Vi sa bare stopp, ikke noe mer melk om natta.. det endte opp med to slitsomme uker, men i natt var han kun våken to ganger for smokk, det var alt
KarinB Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 er du bevisst på å ikke snake eller dulle med henne? Ha det mørkt i rommet. etter maten å barer legge henne dirkete i sengen uten å si eller gjøre noe? Det er det beste tipset jeg har iallefall. Lykke til. det høres fryktelig slitsomt ut!
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Mulig du gjør dette alleede, men dette har i alle fall funket som bare det for oss; han ligger i egen seng frem til han vil ha mat, da løfter jeg han over i vår seng og ammer ham liggende - han er vel i halvsøvne hele tiden tenker jeg, og sovner ordentlig igjen ved siden av meg når han er forsynt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå