Gå til innhold

har hjertet i halsen hele dagen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa mi på 8 1/2 mnd har begynt å dra seg opp etter alt ho får tak i ,(sofa, bord lekekasse tv.......)osv.. balansen er jo ikke den beste enda, så nervene(og beina) får virkelig fart på seg om dagen, har jo ikke skjønt att det er dumt å slippe taket heller da.....noen andre som har barn i denne startfasen.....?:)

Skrevet

Ja min gutt på 8 mnd skal også reise seg hele dagen, nå er balansen hans overraskende god, så han faller igrunn sjelden. Men han klarer ikke å sette seg ned igjen, så da hyler han og jeg kommer å setter han ned, så finner han ett nytt sted å reise seg...sånn går no dagan. Jeg stresser ikke så veldig med å passe på, han må ikke lære seg at noen alltid står bak å passer på heller. Så de gangene han har falt, blir det jo litt hyling, men de tåler veldig mye disse små. Passer jo på i øyekroken hele tiden da. Problemet nå er han har begynt å gå langs bordet og tv benken, da faller han lettere + at han nå skal klappe mens han står... det blir jo også litt vanskelig...

Skrevet

Jupp, har holdt på en stund vi, 9 mnd her nå. Blir en del knall og fall, men hun er heldigvis flink til å sette seg ned selv...

Skrevet

8 1/2 mnd og akkurat samme her! Blir jo litt knall og fall, men hun tåler overraskende mye. Blir ofte mest skremt av engstelige utrop fra meg, så prøver å slutte med det...

Skrevet

Jaaaa, vi er også der. Jr er nesten 11 mnd da -men har fortsatt ikke balansen inne helt.

Det er så slitsomt å være hjemme nå om dagen, for han leker seg ikke i det hele tatt. Bare klatrer rundt.

Jeg måinnimellom bare snu ryggen til og la være å se på. Han må jo lære, samtidig som det er fælt når han faller.

Slitsom periode dette....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...