Mumrikken :) Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Når er dere i gang igjen? Begynner virkelig å tvile sterkt på at jeg noen gang skal lykkes med dette prosjektet, men har iallefall to forsøk til gode da... Det blr vel til at vi setter i gang med spray nå rundt juletider for så å være i aksjon rett etter jul...Offa meg, er ganske så lei ja :-( Håper inderlig at dere lykkes nå i neste omgang, det har dere jammen fortjent!!!! Jeg føler vel mye på at det er de samme gamle som "henger" igjen her inne, men andre flyyyyr avgårde i lykkerus med positive tester... Det er jo selvfølgelig veldig mange tester som det ligger blod, svette og tårer bak, og er VEL FORTJENTE ) MEN nå må det vel være vår tur snart??? Mange klemmer sendes )))
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Henger meg på denne og ønsker dere masse lykke til alle tre! ...og hvis ventingen & lengtingen etter magebarnet blir for lang, kan jeg anbefale adopsjon av hjertebarnet på det varmeste:-) Stor klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Hei mumrikken ) Alt bra her.Ingen forsøk nå,men har et igjen i en 3 pack som vi skal fullføre før vi GÅR for adopsjon.Vi skal jo være ferdige med prøvingen heter det seg før vi begynner med den prosessen. Men som snøfilla sier ,det er et like godt alternativ,og jeg kan ikke få komme fort nok i gang.Men vi skal være enige om løpet begge 2,så derfor må vi gjøre unna det andre først ) Klem til dere alle !
Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Hei Mumrikken:)) Koselig at du tenker på oss:) Jeg er ikke så aktiv her inne lenger, og det tror jeg er fordi prøvingen for oss begynner og gå mot slutten. Vi har sagt at dette er siste donoren, og det virker som at det blir slik også om ikke mannen snur helt. Vi fikk jo to blastocyster denne gangen, og siden vi ikke lyktes på det ferske forsøket skal vi nå prøve det frosne. Jeg knasker Progynova og Albyl, og i går var jeg til UL. Slimhinnen hadde på ni dager vokst til 8-8,5 mm. Det er rimelig mye, men jeg blødde masse denne gangen, så tror nok at jeg var godt nedregulert. Klinikken skal tine egget om akkurat en uke, og om det går "berre lekkert" blir det innsetting neste torsdag:) Vi er dritredde for og miste det siste håpet vårt, så her er det bare og krysse fingrene. Det er visstnok vanskelig og tine blastocyster.... Snøfilla; jeg hadde en lang og god samtale med gynekologen på IVF under UL i går, og hun pratet en god del til meg om adopsjon. Lykkes vi ikke nå skal vi gifte oss og sette i gang adopsjonsprosessen:) Er ganske klar for akkurat det, og det er nok rette veien og gå for oss nå. Vi får heller prøve en donor eller to før vi setter i gang adopsjonsprosessen på nr 2:) Vilsågjerne; jeg og du er jo oppdatert på hverandre:)) Men jenter; nå håper jeg snart det blir barn på oss på den ene eller andre måten! Det har vi virkelig fortjent:) Klem
Mumrikken :) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 Heia dere ) Jeg er på vei på en 14 dagers rekreasjons/ferietur så jeg vil bare si lykke til før jeg drar )) Håper virkelig at egget ditt overlever Frøya, og at alt går på skinner frem mot positiv test!! XXXXXX. Er med deg hele veien i tankene, og heier deg frem ) Håper også at du Vilsågjerne samler mot og styrke til å gå igang med det siste (og kanskje )) avgjørende forsøket )) Jeg blir jo fryktelig motløs oppe i alt selv så jeg vet at positive tanker kan være vanskelig å finne, men vi MÅ jo bare håpe og tro på det beste! Vi leser jo stadig her inne om umulige/vanskelige tilfeller som lykkes, såååå da burde vi snart stå fremst i køen :-) Ønsker deg også Snøfilla lykke til videre i adopsjonsprosessen ) Jeg skjønner virkelig at du går for det etter alle skuffelsene og nedturene. Du er jo faktisk gravid på en måte...barnet kommer, bare etter litt lenger tid ))) Klem til dere alle ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå