Gå til innhold

Strap-on

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg fikk sjokk herom dagen. Henta en pakke på posten for min mann, tenkte jeg skulle være snill. Jeg åpnet den for jeg var nysgjerrig og det stod ingen avsender som jeg kjente igjen. Når jeg åpnet pakken ble jeg helt paff. Det var en gummikuk, med sæler i skinn hehe;) Gledet meg til min mann kom heimat fra jobb så jeg kunne spørre hva dette gjaldt. Joda, det viste seg at han hadde bestilt denne for vår skyld. Han ville nemlig at jeg skulle bruke denne på han... Jeg hadde mast så mye om hvordan det var for han å ha en kuk, og det stemmer jo, hehe har ofte spurt om det, men for morroskyld. Men vil dette bety at mannen min er homoseksuell ? Dette var det første som slo meg.... Hva tror dere ? Og ville dere brukt noe slikt på deres mann hvis han hadde så sterke ønsker om det ? Må si jeg ble sånn passe paff i dag, følte jeg ikke fikk puste. Vi har 3 barn og nå så kan det være at min mann er homoseksuell? puh, var godt å løfte dette med noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke brukt strap on.. Ville fått meg til å føle meg som en mann eller transe.

Skrevet

Kan jo være han er homoseksuell, men er ikke en selvfølge :)

Er der ikke spennende å ekspimentere litt da? mange jenter liker å bli tatt bak, hvorfor skulle ikke menn det også? er det ikke der g-punktet til mannen ligger også da ;)

Skrevet

Jeg elsker å ta mannen min med strapon, han kommer og jeg kommer og det er helt fantastisk.

Han er iallefall ikke homo, da han fortalte meg om disse fantasiene hans var han kjempenervøs for han trodde at jeg skulle tro han var homofil.

Du er jo fortsatt ikke en mann om du har en gummistang foran deg:)

Skrevet

Det eneste i innlegget ditt som jeg reagerer på er at du åpnet en pakke som var i din mann navn. Hadde min mann gjort det hadde jeg blitt grisesur...

Kos dere!

Skrevet

Ser ikke problemet i å oppfylle hverandres fantasier. Alt som er godt er lov

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tenner på jente sex,men er absolutt ikke lesbisk,min mann liker og å bli tatt i rompa,han er heller ikke homofil/bifil.

Som ei sa over her,er jo i analen til mannen g punktet ligger,synd det er flere som aldri får oppleve dette da de har homofobi og tror dette ar noe med homofili og gjøre...

Virker som om min manns orgasmer blir sterkere pluss at jeg digger og knulle ham med dildon;)føler meg litt sjef da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...