En vakker dag.. Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei! Jeg er veldig opplåst/luft imagen etter uttak og innsetting. Det er skikkelig ubehagelig, og matlysten er deretter. Blir jo så rolig av det, da det er ubehagelig å prøve å gå en tur. Er det noen av dere jenter som har noen gode råd???? Er på rugedag 2 idag, og hadde håpet at det skulle gi seg snart!! Blir veldig glad hvis noen har noen tips! :-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Dette er veldig naturlig! Anbefaler deg å spise små og hyppige måltider, og bare rusle rolige turer de neste ukene - lykke til :-)
En vakker dag.. Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Ja, det høres jo fornuftig ut. Føler meg som en sprekkferdig ballong, men det er jo verdt det hvis vi lykkes!! :-)
fjell og fjord Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Bruker du Crinone gel? En eller to om dagen? Da jeg hadde første 3 gangene 1 gang om dagen Crinone så var jeg passelig oppllåst- det var ikke så mye og ble gravid blant annet og... så på søsken forsok ville de prøve 2 ganger daglig- det tålte ikke jeg måtte slutte å ta 2 ganger og ha bare en jeg var hjemme med datteren min og nesten kunne ikke ta være på henne hvis jeg jobbet så måtte jeg sikkert sykmelde meg dettte begynte ikke før vi kom hjem fra turen så spørs det at du er overføsom til progesteron ? ring til sykehuset og spør kanskje? lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå