Gå til innhold

wow! gullet har sovet kjempelenge nå:) Et spm om MELKESPRENG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun har sovet hvertfall to timer nå, og hun pleier ikke sove på dagen..pleier å bar ville ligge på puppen og bli bært rundt..men ikke i dag:)

kjenner jeg må vekke henne snart da, begynner å sprenge på!:P

Hvordan gjør dere d når dere skal ut på noe? F.eks ut på byen, julebord, eller være borte lenger enn 3 timer? Tar dere med pumpa, eller håndmelker dere i en vask e.l.?

Den 20.12. skal vi ut og kose oss og blir borte hele kvelden, planen er da å pumpe ut mest mulig MM, og så får hun få MME resten dersom d ikke blir nok MM. Men, hvordan burde jeg gjøre d som garantert får spreng på spreng når vi er ute? burde jeg ta med meg en pumpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok med meg pumpen på byen..hehe.. gikk innpå toalette og pumpet litt..hehe..Jeg ville tatt med meg pumpen hadde jeg vært deg..grusomt med spreng...

Skrevet

da får vi gjøre d sånn;)

men hvordan funka d?

vanskeli å få ut melk når baby ikke er der?

Skrevet

Er nok lurt å ta med pumpe ja!:) Hvis du får problemer med å få ut melk kan du prøve å "rulle" brystvorta mellom tommel og pekefinger, det hjalp iallefall på meg. Da får du igang utdrivningsrefleksen!

Skrevet

Jeg var borte fra sønnen min i 7-8 timer da han var ca 2,5 uker gammel. Jeg var i begravelse, så det passet liksom ikke så bra å ta med seg pumpe og låse seg inne på badet, heller... Hadde skikkelig melkespreng da jeg kom hjem, men det gikk greit - det var jo bare en gang, da... Kanskje ikke å anbefale å gjøre det så ofte. :) Jeg har ikke teken på håndmelking, så for meg er det bare pumpe som duger hvis puppene skal tømmes på noen annen måte.

I helga skal jeg faktisk være borte i et helt døgn - har pumpet ut masse MM i fryseren til lillegutt, og tar med meg pumpa på julebord. :)

Skrevet

begge deler. men det spørs hvor jeg skal.. skal jeg ut, f.eks drikke litt bruker jeg bare pumpe i vasken.. skal jeg til venninner el noe tar jeg med pumpa og sparer på melka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...