babygullz <3 vilde Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 hun har sovet hvertfall to timer nå, og hun pleier ikke sove på dagen..pleier å bar ville ligge på puppen og bli bært rundt..men ikke i dag:) kjenner jeg må vekke henne snart da, begynner å sprenge på! Hvordan gjør dere d når dere skal ut på noe? F.eks ut på byen, julebord, eller være borte lenger enn 3 timer? Tar dere med pumpa, eller håndmelker dere i en vask e.l.? Den 20.12. skal vi ut og kose oss og blir borte hele kvelden, planen er da å pumpe ut mest mulig MM, og så får hun få MME resten dersom d ikke blir nok MM. Men, hvordan burde jeg gjøre d som garantert får spreng på spreng når vi er ute? burde jeg ta med meg en pumpe?
BergensMamma18 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg tok med meg pumpen på byen..hehe.. gikk innpå toalette og pumpet litt..hehe..Jeg ville tatt med meg pumpen hadde jeg vært deg..grusomt med spreng...
babygullz <3 vilde Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 da får vi gjøre d sånn;) men hvordan funka d? vanskeli å få ut melk når baby ikke er der?
Mammamia:) Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Er nok lurt å ta med pumpe ja! Hvis du får problemer med å få ut melk kan du prøve å "rulle" brystvorta mellom tommel og pekefinger, det hjalp iallefall på meg. Da får du igang utdrivningsrefleksen!
AO3 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Jeg var borte fra sønnen min i 7-8 timer da han var ca 2,5 uker gammel. Jeg var i begravelse, så det passet liksom ikke så bra å ta med seg pumpe og låse seg inne på badet, heller... Hadde skikkelig melkespreng da jeg kom hjem, men det gikk greit - det var jo bare en gang, da... Kanskje ikke å anbefale å gjøre det så ofte. Jeg har ikke teken på håndmelking, så for meg er det bare pumpe som duger hvis puppene skal tømmes på noen annen måte. I helga skal jeg faktisk være borte i et helt døgn - har pumpet ut masse MM i fryseren til lillegutt, og tar med meg pumpa på julebord.
Gjest Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 begge deler. men det spørs hvor jeg skal.. skal jeg ut, f.eks drikke litt bruker jeg bare pumpe i vasken.. skal jeg til venninner el noe tar jeg med pumpa og sparer på melka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå