la luz Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Tenkte å prøve å gi mini MME for første gang nå når jeg skal bort. Bør jeg pumpe i tillegg tilfelle han ikke liker, eller liker alle dette?
KarinB Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Prøv det. du får kjøpt ferdig blandet på en liten boks (ett måltid) Min kunne ha begge deler. Veldig greit når jeg skulle noe, slapp pumpingen på forhånd. Pumpet meg når jeg var ute for ikke å få spreng, mens barnepasseren gav mme:) du bør jo prøve det først for å se om han kan ha det da, før du setter barnevakten til å gi noe for første gang:)
Frøken Freken Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Tror jeg ville testet det ut ved et måltid før du skal ut på noe, så slapper du bedre av når du er borte fra barnet - fordi du vet at han får i seg mat!
*LilleTroll + spira Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Prøv dere frem:) Snuppa mi liker f.eks kun nan, griner på nesen av småfolk og hipp sin mme. Kan være et tips å gi det tidlig på dagen når du prøver, i tilfelle magen skulle slå seg vrang...så slipper du ha det gående på natta!
lille sprelle Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 min baby gjør ihverfall det! Anbefaler jo å prøve en gang før barnevakten skal i gang da.... hva om flaske er pappaens greie!
Erisa* Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Jeg ville prøvd først. Althea har aldri likt det. Men det betyr jo ikke at din lille ikke liker det;)
Gjest Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 jeg fullammer, men hvis pappan er alene med hun en kveld f.eks kan hun fint drikke ett eller to måltid nan, har ikke prøvd noen andre. Hun får det ikke ellers, men har ikke lager med melk, så får det når jeg en sjelden gang er borte, og det går helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå