Gå til innhold

Sovepose i vogn - eller stor vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen er blitt aaaltfor lang til voksiposen, og vi trenger en annen pose -tepper og dyner blir bare sparket av. Han er 2,5 år, ca 95 cm lang, og vi trenger en pose som funker selv om det er noen minusgrader.

Noen som har gode erfaringer eller forslag? Kjekt om posen kan brukes i en vogn med sele som festes mellom beina, men detskal kasnkje godt gjøres.. Viktigst at posen er varm og god, og ikke syntetisk - heller dun&ull enn fleece!

Det var mange ting på en gang, gitt... ;-) Glad for gode forslag!

Fortsetter under...

Skrevet

Kjøpte Voksi Urban til snuppa på 2,5 år i går. Ull i bånn og dun resten. Kommer med to "overdeler", en kort og en lang, slik at den vokser med barnet. Den lange delen kan visstnok brukes til de er 6 år.

Snuppis var veldig fornøyd med den nye posen, var god og varm.

Kostet 1500 på tilbud, men det kommer ny baby neste år, så da får jeg brukt posen ett par år til :-)

http://www.voksi.no/view_product.php?id=23

Skrevet

Takk for tipset! Den var kjempesøt! Men dyr... Men for deg som har en ny sneip blir det valuta for pengene ;-) Dette er min siste, så jeg må i så fall satse på å selge den pent brukt ;-)

Ser det finnes en som heter Troller som også har lignende type som kan bygges på.

Takk igjen!

Skrevet

Til så stort barn hadde jeg kjøpt en dunpose - kanskje Ajungilak som brukes i pulk...

Skrevet

Jeg har sett på soveposer, bl.a. Ajungilak, men ser at mange av dem sies at de er "komfortable ned mot 0 grader". Hva da med minusgrader? Er dette med godt med klær under (ull innerst, inneklær, pluss ull overtøy), eller bare pysj/ullundertøy (som en bruker i et friluftsforum forklaret at de brukte i soveposen på tur)? Hmmm. Blir redd for at småen skal fryse!

Annonse

Skrevet

har ajungilack sjøl, veldig fornøyd med den, brukes ute nå i -2, går helt fint, men har ikke hull til seler!

= stort minus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...