Gå til innhold

Noen fler med termin 8 januar?

Anbefalte innlegg

Dette er min første baby. Veldig spent på når hun kommer, om vi rekker over i 09. Vet at førstegangsfødende ofte kan gå over fastsatt termin, men en vet jo aldri C",)

bare noen få uker igjen nå, også går vi inn i julestria, så da går tiden om mulig enda raskere. Vi skal på omvisning på sykehuset 8 desember, det er jo rett rundt hjørnet! Husker når vi fikk datoen så var det flere mnd. til. Gleder oss veldig!!

Mangler vell bare å kjøpe bleier og barnesete :o)

Hva med dere? er det fler spennte der ute? Hvordan er vente tiden deres?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139174026-noen-fler-med-termin-8-januar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare 6 uker igjen nå! Har fått tre forskjellige terminer, 1., 5. og 10. januar, men siste besøk hos legen ble 10. satt som endelig dato. Da håper jeg at det holder over nyttår:-) Men kun pga skolestart for ungen, for min del må hun gjerne komme nu!

Skal på innskriving, UL og omvisning på sykehuset på fredag og det gleder vi oss til .Da er liksom alt klart. Vi har nesten alt i hus, bortsett fra vogna som skal hentes 17.des og senga som står i garasjen til en venninne.

Kos deg de neste ukene, nå er det bare litt over tre uker til permisjon, da skal jeg virkelig begynne slappe av og forberede meg mentalt og fysisk på prøvelsene:-)

Hei.

Har ikke termin den 8, men den 10 så jeg skriver litt til deg allikevel.

Er veldig spent på tiden fremover. Har hatt en del kynnere i det siste og syns at det er litt skummelt med disse nå når jeg er alene med ungene. Mannen er på jobb i nordsjøen.

Men har tvillinger som blir 7 i januar så jeg får god hjelp av de.

Ventetiden er veldig spennende, har kjøpt det meste, men mangler bilstol og bleier som du sier.

Skal snart finne fram klea etter tvillingen og vaske det som er nøytralt slik at det er klart til vi kommer hjem med nr 3. Fikk beskjed på ultralyden at det er 95 % sikkert at det er en jente, men jeg er nå ikke helt sikker jeg da.

Vi skal på sykehuset for journal skriving den 10 desember og jeg kjenner som du nevner at når vi fikk timen så var det veldig langt fram i tid og nå plutselig er det bare 2 uker igjen.

Ønsker deg masse lykke til.

Hei har 4 januar jeg, håper jeg klarer å knipe igjen til 2009 jeg med:-D

Men kommern så kommern hehe, der å da når ungen kommer ut så tenker man ikke på noe annet uansett.

Har en racer på 1 1/2 fra før jeg så ikke noe tid til å nyte svangerskapet full fart. Godt at småen er i barnehage å får rast fra seg ja hihi

Mangler ingenting jeg, alt er klart.

hmm bare å pakke fødebagen da, har dere gjort det?

Jeg har termin den 8 januar, dette er min første også. Var på omvisning på føden i dag, også skal jeg på UL den 16. des, blir koselig å se gullet igjen=) Tror det meste er i hus nå, så venter bare i spenning på å få møte nurket, og se hva det er:)

Annonse

Har ikke pakket fødebagen ennå. Redd for at hvis jeg begynner for tidlig, så kommer babyen for tidlig, hehe. Bare overtro selvsagt ;D Har tenkt å pakke den litt ut i desember. GLEDER MED VELDIG!!!

Noen som gruer seg litt til selve fødselen? ser mange her inne har vert igjennom det før. Jeg tenker ikke så mye på smerten og slikt nå, tar alt som det kommer. Fokuserer jo mest på at jeg endelig skal få møte den i magen :o)

Heisann ;0)

Har foreløbig fått termin 8 januar, men er nok redd det blir tidligere, Har et sjarmtroll fra før å han kom 14 dager før termin, ikke akkurat oppløftende å tenke på at om det skulle bli slik igjen går hele mellomjula bort på sykehuset. Skjønt da slipper hvertfall jeg å fra hele trøndelag rundt på høfflighetsvisitter ;0P Heller slekta som får ta turen til oss for en gang skyld. ;0)

En ting er uansett sikkert, denne gangen skal jeg ha meg nedover i god tid, for sist var det så vidt vi kom fram i tide, å med det føret som er ute nå kan det jo være greit å ha litt tid å kjøre nedover på også :0)

Dere får lykke til hvertfall ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...