Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Er sykemeldt fra skolen pga av bekkenløsning.... Sitter hjemme alene fra 09.00 - 19.00 på kvelden. Å annen hver helg jobber han også hele dagene. Noen ganger i uken jobbe han også fra 17.00 - 00.00......Tiden gååår så tregt! Sitter å teller timene til han komme hjem. Men så ringer typen og sier han må jobbe en time lengre idag, å etter han la på røret. Kjente jeg bare tårene strømme på.......Begynner å bli skikkelig deprimert.....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 kjenner meg godt igjen fra da jeg gikk gravid.. Jeg hadde da i tilleg b12 mangel, noe som kan gjøre en deprimert. Er jo også en god del hormoner som løper løpsk for deg om dagen, så har nok noe med det å gjøre også vettu... Jeg har slete med litt depresjoner etter fødselen også.. kan ha noen gode perioder, og noen dårlige.... MEN, det værste var mens eg var gravid og jeg var alene hjemme.. tror egentli det kan knekke en og enhver som er gravid.. Så kan bare si at eg føler med deg.. og vet ikk om noe som kan hjelpe deg, men det blir bedre når ungen kommer (forhåpentligvis ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå