♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei! Jeg bare lurer på om dere tar tabeletter eller sprøyter og hvilken styrke dere tar. Tar dere alle Bricanyl 2 timer før og 4 timer etter egginsett? Er det stort sett bare på Hausken de benytter dette? Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hei gammel (p)røver ! Jeg fikk bricanyl hos hausken. Tok som du sier 2 timer før og 4 timer etter innsett. Jeg tok tabeletter. Fikk også mast meg til en resept på det siste offentlige forsøket mitt, men var like langt den gangen da apoteket ikke hadde det på lager. Styrken på tabelettene er 5 mg. Hilsen
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Takk for superraskt svar, Vilsågjerne! Hvor mange tabletter tok du før og etter insett? Jeg har endelig svart deg inne på "over 35 år og prøver"! har vært helt off-nett i nesten en måned, men nå måtte jeg bare snus litt rundt igjen! klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg tok en tabelett 2 timer før innsett,og en tabelett 4 timer etter. Er du straks i gang nå ? klem
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Ja, nå nærmer det seg egguthenting - var på UL i dag, så det blir nok på fredag som først forespeilet!!! Er kjempespent - og redd... Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Jeg tror ikke du har noe du trenger grue deg for jeg. Du får godt med bedøvelse på klinikken.. Jeg har ikke hatt ubehag av uttakene mine , og følt meg i flott form når jeg har forlatt klinikken 30 min etterpå ) Så dette skal gå fint !! Klem (svarte deg også på o.35)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå