Gå til innhold

Hvordan blir det når dere begynner å jobbe igjen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at jeg får sett sønnen min maks i 2 timer om morgenen og 1 1/2 time når jeg kommer hjem fra jobb. Gruer meg skikkelig til dette. Er jo så vandt med å se han hele dagen. Heldigvis slipper vi sette han i barnehagen for farmora skal vare dagmamma for han :) Uff nei..dette blir ikke noe morsomt. Jeg drar 8 om morran og kommer hjem 17.30. Må pendle med tog. Hvis jeg finner ut at det blir helt forferdelig så må jeg bare finne meg en jobb nærmere...

Skrevet

Jeg begynner på jobb kl 09 (butikken åpner kl 10, så jeg kan drøye innimellom) og slutter kl 16, 19 på torsdager. Jeg har 15 min til jobb, så jeg får nok sett henne en del.... (bortsett fra torsdager).

Jeg begynner å jobbe tidligere, men da jobber jeg tre dager i uka, for å få en rolig overgang. Og når jeg er ferdig med det har jeg blitt enig med sjefen om at jeg bare skal jobbe 80% første året. Da får jeg en hel dag med henne i uka. :D

Skrevet

uff jah, jeg gruer meg. Heldigvis er snuppa bare 4 mnd nå. Men jeg pendler med tog fra Vestby og jobber på Fornebu. Normalt drar jeg 07:15 hjemmefra og er hjemme 17:30. Så jeg må gå ned til ca 70% stilling har jeg funnet ut.. eller finne meg en annen jobb.. Håper det går bra økonomisk at jeg går ned i stilling. Får jo 80% lønn nå og vi klarer oss helt fint! Men jah.. GRUER MEG til den tid. vil bare være hjemme med pusen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...